Το αναπτυξιακό σχέδιο του Ελληνικού θα διπλασιάσει τον τουρισμό της Αθήνας., επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου μιλώντας σήμερα στο συνέδριο του Ελληνο-Αμερικανικού επιμελητηρίου.
Aναφερόμενος στον προβληματισμό για τις επιπτώσεις έθεσε το ερώτημα αν προστατεύεται καλύτερα το περιβάλλον με τη σημερινή κατάσταση ή με τη δημιουργία του μεγαλύτερου μητροπολιτικού πάρκου της Ευρώπης.
Το ύψος των κτιρίων, πρόσθεσε, διασφαλίζει την ύπαρξη ελεύθερων χώρων ενώ για την αρχαιολογία ανέφερε ότι μπορεί να βρεθεί μια λύση ανάλογη με αυτή που εφαρμόστηκε στο σταθμό του μετρό στο Μοναστηράκι.
Την ίδια ώρα ο υφυπουργός Οικονομίας, Στέργιος Πιτσιόρλας ζήτησε τη συναίνεση των πολιτικών δυνάμεων για τις επενδύσεις και την ανάπτυξη. Ο κ. Πιτσιόρλας παρουσίασε ως κριτήριο επιτυχίας παρουσίασε την υπόθεση της ΔΕΗ. «Αγγίζουμε, είπε, πολύ δύσκολα θέματα με βαθιά ριζωμένες αντιλήψεις.
Παράδειγμα η ΔΕΗ που είναι ταμπού για όλο το πολιτικό σύστημα. Αγγίζοντάς το προκαλούμε ισχυρές αντιδράσεις και αντιστάσεις. Η επιτυχής επίλυση θα είναι δοκιμασία και κριτήριο για το αν μπορούμε να κάνουμε το επόμενο βήμα», τόνισε ο υφυπουργός, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Πρόσθεσε ότι θα είναι λάθος να πούμε ότι έχουμε φτάσει στο σημείο που “ξεμπερδέψαμε” καθώς θα πρέπει να ολοκληρώσουμε μια πολύ σημαντική προσπάθεια.
Χαρακτήρισε πολύ σημαντικό γεγονός την επιτυχία της ανταλλαγής ομολόγων και «επιτομή του προβλήματος» τα κόκκινα δάνεια, η λύση του οποίου απαιτεί τόλμη και έχει κόστος το οποίο η κυβέρνηση αναλαμβάνει και θα πρέπει να στηριχθεί από το υπόλοιπο πολιτικό σύστημα.
Ο κ. Γ. Λινάτσας, στέλεχος της Axia Ventures Group τόνισε ότι η ελληνική οικονομία χρειάζεται ανάπτυξη 3-4% για μια δεκαετίες, κάτι που δεν συμβαδίζει όμως με τους στόχους για τα υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα που εξοχήν θέσει οι δανειστείς.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ιντραλότ, Α. Κεραστάρης υποστήριξε ότι καθαρή έξοδος (σ.σ. από το πρόγραμμα στήριξης) σημαίνει επιτόκια δανεισμού 5,7% ενώ για τις επενδύσεις είπε ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να ελέγξει τις υπηρεσίες που θέτουν εμπόδια με αποτέλεσμα η μεγαλύτερη επένδυση στη χώρα, που είναι το Ελληνικό, να παραμένει μακέτα.