Σημαντικές ζημιές ύψους 22,363 εκατ. ευρώ από κέρδη 310.524 ευρώ το 2009, εμφάνισε πέρυσι η Pepsico – ΗΒΗ οι πωλήσεις της οποίας ελέω και των προωθητικών προγραμμάτων που έχει «τρέξει» υποχώρησαν στα επίπεδα του 2003 ήτοι στο ύψος των 106,203 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα και σύμφωνα με το δημοσιευμένο ισολογισμό του δεύτερου μεγαλύτερου παίκτη του κλάδου των soft drinks στην Ελλάδα οι πωλήσεις του μειώθηκαν πέρυσι κατά 15,43% υποχωρώντας στα 106,203 εκατ. ευρώ όταν στη χρήση του 2009 είχαν ανέλθει στα 125,586 εκατ. ευρώ.
Ως επακόλουθο αυτού πτωτικά κινήθηκαν και τα μεικτά αποτελέσματα εκμετάλλευσης τα οποία διαμορφώθηκαν στα 45,754 εκατ. ευρώ σημειώνοντας κάμψη της τάξεως του 19,94%. Εν αντιθέσει πάντως με τις πωλήσεις και τα μικτά αποτελέσματα τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας εκτοξεύθηκαν στα 19,015 εκατ. ευρώ έναντι 8,83 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2009 καταγράφοντας ποσοστιαία άνοδο της τάξεως του 115,34%, ενώ κατά 2,89% αυξήθηκαν και τα έξοδα λειτουργίας διάθεσης στα 47,059 εκατ. ευρώ από 45,736 εκατ. ευρώ το 2009.
Ως επακόλουθο τα αποτελέσματα της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε ζημιές 22,363 εκατ. ευρώ από κέρδη 310.534 ευρώ στη χρήση του 2009 ενώ οι ζημιές εις νέον ανήλθαν στο ύψος των 81,745 εκατ. ευρώ από ζημιές εις νέον ύψους 59,315 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2009.