Νέο στρατηγικό σχεδιασμό και νέους στόχους θέτει η Celestyal Cruises για το 2018. Ενισχύει το δίκτυο πωλήσεων της προκειμένου να επιτύχει αύξηση πωλήσεων κατά 50% για την αγορά της Ευρώπης και 10% για την αγορά της Αμερικής. Παράλληλα συνεχίζει να χτίζει το brand της Celestyal εστιάζοντας στα δυνατά της σημεία που είναι η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών και η φιλοξενία, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου ο κ. Κ. Αναστασιάδης, διευθύνων σύμβουλος, Celestyal Cruises.
Παρά τις γεωπολιτικές εξελίξεις και την αστάθεια στην Τουρκία το 2017, η Celestyal Cruises κλείνει με θετικό πρόσημο το 2017 καθώς κατάφερε με 598.000 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια να διατηρήσει στους 100.000 τον αριθμό των επιβατών της, ίσο με τον αριθμό των επιβατών του 2016, ωστόσο το 2015 η Celestyal είχε καταφέρει να κλείσει με 135.000 επιβάτες.
Ενισχύοντας την ανάπτυξη και τις τοπικές κοινωνίες και καλύπτοντας τις ανάγκες των επιβατών, η εταιρεία το 2018 δρομολογεί νέα 7ήμερη κρουαζιέρα με δυνατότητα διανυκτέρευσης στη Μύκονο και τη Σαντορίνη και ολοήμερης παραμονής στη Μήλο.
Στην προσπάθεια της εταιρείας για επιμήκυνση τη τουριστικής περιόδου, δρομολογεί επίσης αναχώρηση πλοίων τής, 20 ημέρες νωρίτερα σε σχέση με το 2016. Επιπλέον το 2018, τα δρομολόγια της εταιρείας θα παραταθούν για δύο περίπου εβδομάδες με δύο τριήμερες κρουαζιέρες.
Για το 2019 προβλέπεται 12% αύξηση των προγραμματισμένων αναχωρήσεων με 100 αναχωρήσεις συνολικά.
Παράλληλα, η Celestyal Cruises εκτιμά ότι θα συνεισφέρει στην ελληνική οικονομία και επιχειρηματικότητα κατά μέσο όρο ετησίως 30εκατ. ευρώ. στην τριετία 2014-2017.
Η συνολική συνεισφορά της Celestyal Cruises στην ελληνική οικονομία ανήλθε σε στα 103 εκατ. ευρώ, με 30εκατ. εξ αυτών να αφορούν άμεσες λειτουργικές δαπάνες, ενώ δαπανήθηκαν5.5εκατ. σε ελληνικές επιχειρήσεις (τρόφιμα/ποτά) και 3εκατ, για έξοδα προβολής και διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό.