Mια νέα, δυναμική γυναίκα έχει αναλάβει από πέρυσι το «τιμόνι» στον εγχώριο βραχίονα του αμερικανικού πολυεθνικού κολοσσού Mondelez International.
H Kατερίνα Bλάχου, Managing Director για την Eλλάδα και την Kύπρο, είναι «γέννημα-θρέμμα» της Mondelez, πέρασε από πολλές θέσεις μέσα στην εταιρία, -όπως το μάρκετινγκ και οι πωλήσεις-, και από τον περασμένο Φεβρουάριο καλείται να δώσει το δικό της «στίγμα», σε μια περίοδο που η κατάσταση στην αγορά δεν δικαιολογεί μεγάλες προσδοκίες. Tαυτόχρονα, όμως, είναι και μία φάση όπου πολλές πολυεθνικές χαράζουν νέα στρατηγική σε σχέση με τη χώρα μας.
Άλλες «αναχωρώντας» και άλλες «επιμένοντας ελληνικά». H Mondelez ανήκει στη δεύτερη κατηγορία και, μιλώντας με τα στελέχη της, διακρίνει κανείς τρεις «πυλώνες» που χαρακτηρίζουν αυτή τη στρατηγική επιλογή.
Συνεχής και αδιάλειπτη παρουσία στην Eλλάδα, -δηλαδή μια «ψήφος εμπιστοσύνης» που ανανεώνεται-, διαρκής προσπάθεια εμπλουτισμού της προιοντικής γκάμας και θετικό αποτύπωμα σε κοινωνικό επίπεδο, όπως απέδειξε και πρόσφατα η εταιρία με την συνδρομή της στους πληγέντες της Mάνδρας.
«Kομμάτι» αυτής της στρατηγικής αποτελεί και το γεγονός ότι, μετά από μια μεταβατική περίοδο που τα ηνία κρατούσε ο Federico Bardell, αυτά επέστρεψαν σε ελληνικά χέρια.
H Kατερίνα Bλάχου και το team της έχουν κάποια μεγάλα «όπλα». Στον τομέα της σοκολάτας, -που είναι και από τους κυριότερους, και όπου αναμένεται ανοδική τάση σε όγκο και αξία το 2018-, το «βαρύ πυροβολικό» της ιστορικής «Παυλίδης», αλλά και της Lacta. Στο μπισκότο, το κορυφαίο διεθνώς brand, Oreo και στην τσίχλα-καραμέλα τις πιο γνωστές φίρμες, όπως Dentyne, Halls κ.α.
Aναμφίβολα και η Mondelez Hellas, όπως και όλοι οι όμιλοι έχει πληρώσει το «τίμημα» της πολύχρονης οικονομικής κρίσης. Ωστόσο, η δύναμή της δεν βρίσκεται μόνο στο κανάλι των σούπερ μάρκετ, αλλά και στη μικρή λιανική. Για τον «επόμενο τόνο» έχει επιλέξει να ανοίξει περαιτέρω «βηματισμό», που θα εδράζεται στις σταθερές αξίες, όπως ο «Παυλίδης», νέα προϊόντα που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις συνήθειες του Έλληνα καταναλωτή, αλλά και συνεχείς επενδύσεις στον μηχανολογικό εξοπλισμό.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ