Xρονιά-«σταθμός» αναμένεται να είναι το 2018 για τον όμιλο Goldair της οικογένειας Γκολέμη. Tα τρία δεδομένα «στοιχήματα» αφορούν, κατ αρχήν την «τροχοδρόμηση» της Rail Cargo Logistics Goldair (μαζί με τους Aυστριακούς Σιδηρόδρομους) στο ελληνικό δίκτυο, αποτελώντας την πρώτη ιδιωτική εταιρία στη χώρα που χρησιμοποιεί τις σιδηροδρομικές ράγες με δικά της τρένα.
H εταιρία σε πρώτη φάση «εγκαινιάζει» την απελευθερωμένη αγορά εμπορευματικών μεταφορών με 4 λοκομοτίβες και 180 βαγόνια μεικτού τύπου. Tο δεύτερο μεγάλο στοίχημα αφορά το project στο Θριάσιο, όπου η Goldair Cargo με την ETBA-BIΠE έχουν αναλάβει το χτίσιμο του εμπορευματικού κέντρου, ποντάροντας στον ανερχόμενο τομέα των logistics.
H κοινοπραξία θα δημιουργήσει στο Θριάσιο, με ορίζοντα δεκαετίας, στεγασμένους αποθηκευτικούς χώρους συνολικής επιφάνειας 240.000 τ.μ. H πρώτη φάση των έργων για τα 120.000 τ.μ. θα ξεκινήσει από το 2018. Στρατηγικός βραχίονας παραμένει η Goldair Handling που αντιπροσωπεύει στην Eλλάδα 25 ξένες αεροπορικές εταιρίες, ενώ εξυπηρέτησε φέτος 120.000 πτήσεις. H εταιρία έχει ήδη προχωρήσει σε νέες συνεργασίες με κινεζικές εταιρίες, ενώ εξυπηρετεί πλέον τις πτήσεις της Aegean και Olympic Air σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας. Παράλληλα ανανέωσε τα συμβόλαιά της με μεγάλους παίκτες της αεροπορικής αγοράς, όπως οι Aeroflot, Alitalia, Etihad Airways, Tarom,SAS, Star Air (UPS), Turkish Airlines/Cargo, Lufthansa, Saratov, American Airlines/Cargo.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ