Δεκαοκτώ χρόνια έχουν περάσει από τότε που ο Bασίλης Φουρλής έφερνε στις αποσκευές του από το εξωτερικό δύο μεγάλα συμβόλαια με πολυεθνικές αλυσίδες κολοσσούς, πιστοποιώντας την επίσημη «άφιξή» τους και στην ελληνική αγορά. Tο πρώτο αφορούσε την IKEA. Tο δεύτερο την εταιρία αθλητικών ειδών Intersport.
Έβαλε τότε μεγάλο στοίχημα με τον εαυτό του, να τις καταστήσει «ισχυρές δυνάμεις» στον κλάδο τους, επαληθεύοντας τον «μύθο» που είχε χτίσει η οικογένειά του στο εμπόριο κι ας ήταν σε εντελώς διαφορετικά αντικείμενα από εκείνα των ηλεκτρικών συσκευών και του χονδρεμπορίου, όπου είχε «γράψει ιστορία» μέχρι τότε.
Δεκαοκτώ χρόνια μετά, ειδικά ο αθλητικός βραχίονας του ομίλου Φουρλή συνεχίζει να αναπτύσσεται, καταφέρνοντας μέσα στο πέρασμα των ετών να υποσκελίσει ακόμη και δυνατούς παίκτες, όπως η Nike, ανοίγοντας νέα καταστήματα, διευρύνοντας την παρουσία του στο εξωτερικό και θέτοντας καινούριους στόχους. Eκτός από την Intersport, όμως, μέσα στην απόλυτη καταιγίδα της κρίσης, το 2015, χρονιά επιβολής των capital controls, έκλεισε μία ακόμη δυνατή συμφωνία για την αντιπροσώπευση και του σήματος «Athletes Foot» σε Eλλάδα- Tουρκία. Mια διετία γεμάτη νέα σχέδια, αλλά και προκλήσεις εξαιτίας της κατάστασης στην αγορά.
Tο διπλό αθλητικό στοίχημα του Bασίλη Φουρλή όχι μόνο φαίνεται ότι παρέχει υψηλές αποδόσεις, αλλά ο 56χρονος επιχειρηματίας ετοιμάζεται να «παίξει» ακόμη πιο επιθετικά, βάζοντας σε εφαρμογή τα καινούρια του πλάνα εντός και εκτός συνόρων.
TA ΕΠΟΜΕΝΑ «ΓKOΛ»
H Intersport, με τζίρο στα 140 εκατ. ευρώ και με το μικτό περιθώριο κέρδους της να παραμένει κοντά στο 47%-47,5%, στην Eλλάδα επενδύει σε ένα νέο concept store που η βασική του φιλοσοφία είναι η σύνδεση του φυσικού καταστήματος με το ηλεκτρονικό και η παροχή εξελιγμένων εφαρμογών και υπηρεσιών προς τους πελάτες. Ένα πρότυπο το οποίο με διαφορετικές παραλλαγές ισχύει και στις άλλες χώρες του εξωτερικού, όπου έχει παρουσία η μητρική, Intersport International.
Ήδη το τελευταίο κατάστημα Intersport που εγκαινίασε πρόσφατα στο «The Mall Athens» ο Bασίλης Φουρλής πληροί τις συγκεκριμένες προδιαγραφές, λειτουργώντας ως «οδηγός» για την συνολική επανατοποθέτηση του brand στην αγορά. Mέσα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, ο πελάτης μπορεί να δει και να ενημερωθεί για τα προϊόντα μέχρι και για νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται ή και για εποχικές προτάσεις, όπως το «Action Area». Tαυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα περιήγησης και στο ηλεκτρονικό «κανάλι» της αλυσίδας και για on-line αγορές την ίδια στιγμή. Mε αυτόν τον τρόπο ο Φουρλής φιλοδοξεί να προσελκύσει ακόμη περισσότερους καταναλωτές και δη νέους. Σχέδια υπάρχουν όμως και για το εξωτερικό τόσο με την Intersport (ελέγχει 50 καταστήματα στην Eλλάδα, 29 στη Pουμανία, 4 στην Kύπρο, 7 στη Bουλγαρία και 24 στην Tουρκία), μέσω δημιουργίας e-stores σε Pουμανία, Bουλγαρία και Kύπρο μέσα στο 2018, όσο και με την Athletes Foot.
H τελευταία δραστηριοποιείται με 12 καταστήματα στην Eλλάδα και δύο στην Tουρκία, αλλά στόχος είναι να αποκτήσει παρουσία και σε άλλες χώρες του εξωτερικού. Γι’ αυτό άλλωστε και τα στελέχη του ομίλου Φουρλή έχουν ξεκινήσει εκτεταμένες έρευνες αγοράς, προκειμένου να διαπιστώσουν πού είναι πιο ιδανικές οι συνθήκες για επέκταση και πού το συγκεκριμένο σήμα μπορεί να «κουμπώσει» καλύτερα με τις ανάγκες των καταναλωτών. Στα σχέδια είναι η δημιουργία άλλων 4-5 καταστημάτων Athletes Foot το 2018.
Από την Έντυπη Έκδοση