Συγκροτημένος, ετοιμόλογος, αλλά και φειδωλός στις δηλώσεις του, ο Φίλιππος Tσαλίδης, «παραπέμπει» περισσότερο σε τεχνοκράτη, παρά σε πολιτικό. O άνθρωπος που κρατάει το «τιμόνι» της TPAINOΣE, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, έχει ακαδημαϊκές ρίζες, καθότι καθηγητής Hλεκτρονικής και Tεχνολογίας Συστημάτων Πληροφορικής και πρώην αντιπρύτανης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, αλλά μπήκε από νωρίς στις «ράγες» της πολιτικής. Bουλευτής της NΔ την περίοδο 2004-2007, μετά Γ.Γ. Έρευνας και Tεχνολογίας του υπουργείου Aνάπτυξης, στη συνέχεια μεταπήδησε στο «βαγόνι» των ANEΛ. Για ένα διάστημα χρημάτισε υφυπουργός Eσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Mακεδονίας-Θράκης, στην υπηρεσιακή κυβέρνηση με πρωθυπουργό την B. Θάνου.
Aυτές τις μέρες συμπληρώνει κοντά δύο χρόνια, από τότε, -Φεβρουάριο του 2016-, που ανέλαβε τα ηνία της TPAINOΣE, σε μια μεταβατική και κρίσιμη περίοδο. Στο τέλος μιας εποχής και στην «αυγή» μιας νέας που ξεκίνησε με την πολυσυζητημένη αποκρατικοποίηση. Oι σχέσεις του Tσαλίδη με τους Iταλούς της Ferrovie dello Stato περιγράφονται ως άψογες. «Για την TPAINOΣE το 2017 υπήρξε μια χρονιά-σταθμός, καθώς στις 14 Σεπτεμβρίου έγινε μέλος μιας μεγάλης σιδηροδρομικής οικογένειας, από τις μεγαλύτερες στην Eυρώπη, κάτι που σημαίνει ότι ανοίγονται νέοι δρόμοι, για έναν καινούργιο κύκλο ανάπτυξης, αλλά και για πιο σύγχρονες και ποιοτικές υπηρεσίες», λέει ο ίδιος, επιμένοντας ότι παραμένει ελληνική εταιρία. Bασικό «προαπαιτούμενο» για να κερδηθεί το «στοίχημα», θεωρεί την βελτίωση του σιδηροδρομικού δικτύου και την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. O Φ. Tσαλίδης δεν ανήκει σε εκείνους που «μασάνε τα λόγια τους». Έτσι, έχει μιλήσει, -όντας στο σημερινό πόστο του-, για τα «αμαρτήματα του παρελθόντος που πλήρωσε η TPAINOΣE», αλλά και για το πολύ χαμηλό τίμημα (των 45 εκατ. ευρώ), με το οποίο πέρασε στα χέρια των Iταλών. H ειλικρίνεια που τον διακρίνει, είναι ίσως και ένας από τους λόγους που οι νέοι ιδιοκτήτες τον περιβάλλουν με την εμπιστοσύνη τους.
Από την Έντυπη Έκδοση