Η Ιντρακατ, με έκπτωση 45,71%, αναδείχτηκε σύμφωνα με πληροφορίες μειοδότης για την κατασκευή της Σιδηροδρομικής Σήραγγας Σεπολίων. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 5 κατασκευαστικοί Όμιλοι.
Το ποσοστό της έκπτωσης που δόθηκε θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό, λόγω και της ανομβρίας που επικρατεί στις δημοπρατήσεις νέων έργων.
Πρόκειται για πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο υποδομής που δημοπρατείται εδώ και περίπου 3 χρόνια. Το κόστος του έργου είναι 151,28 εκατ.ευρώ
Στόχος είναι τα έργα να ξεκινήσουν μέσα στο 2018 και να έχουν ολοκληρωθεί στα τέλη του 2020.
Πρόκειται για την μερική υπογειοποίηση της γραμμής του τρένου στα Σεπόλια, η κατασκευή της θα μειώσει σημαντικά τον αριθμό των ατυχημάτων, θα ελαφρύνει τον κυκλοφοριακό φόρτο ενώ παράλληλα θα δημιουργηθούν χώροι πρασίνου σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή.
Το έργο προβλέπεται να δημοπρατηθεί ώς το τέλος του χρόνου, ενώ θα κατασκευαστεί τετραπλή γραμμή, η οποία, σε συνδυασμό με το έτοιμο τμήμα από τις Τρεις Γέφυρες ώς τις Αχαρνές, θα επιτρέψει την πύκνωση των δρομολογίων του προαστιακού, που θα εξυπηρετεί μεγάλες περιοχές του δυτικού λεκανοπεδίου.
Η υπογειοποίηση θα γίνει και σε άλλα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου που διέρχεται από πυκνοδομημένες περιοχές.
Στις υπόλοιπες θα εφαρμοστούν μέτρα που θα διευκολύνουν και τα δύο μεταφορικά μέσα.
Με την υπογειοποίηση του τμήματος αυτού στην υποβαθμισμένη περιοχή των Σεπολίων η περιοχή θα σταματήσει να διαχωρίζεται σε δύο τμήματα (πάνω και κάτω από τις γραμμές) και στη θέση των γραμμών θα υπάρξουν πάρκα, ποδηλατόδρομοι και μία γενικότερη ανάπλαση της περιοχής. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε αίτημα των κατοίκων της περιοχής εδώ και 15 χρόνια.