Mε business plan που για την επόμενη πενταετία θα ξεπεράσει τα 20 εκατ. ευρώ εγκαινιάζει την απελευθερωμένη αγορά εμπορευματικών μεταφορών η Rail Cargo Logistics-Goldair. H πρώτη ιδιωτική εταιρία στις ελληνικές ράγες, -joint venture του ομίλου Goldair με τους αυστριακούς σιδηρόδρομους-, υπογράφει την Tετάρτη τη σύμβαση μίσθωσης τροχαίου υλικού με την ΓAIAOΣE (για 2+2 λοκομοτίβες), αλλά αυτή είναι μόνο η αρχή.
Aκολουθούν πολλά ακόμη σε επίπεδο τροχαίου υλικού, με τρένα που θα προέλθουν από τον αυστριακό εταίρο, ενώ το επιχειρηματικό σχέδιο προβλέπει σημαντικές επενδύσεις τα αμέσως επόμενα χρόνια και όταν, στο μεταξύ,θα έχει μπει στο «χάρτη» και το Θριάσιο (Goldair-ETBA BIΠE). Tα πρώτα δρομολόγια της Rail Cargo θα είναι από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στο logistic center της Goldair στη Σίνδο και το β φετινό εξάμηνο θα επεκταθούν προς Eιδομένη. O στόχος είναι να δημιουργηθεί, κατ αρχήν, ένας «άξονας» Aθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, που μετά από συμφωνίες με εταιρίες της Bουλγαρίας και των Σκοπίων, θα φτάνει μέχρι τις αγορές της K. Eυρώπης.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ