Στα 5 εκατ. ευρώ, -όσα ακριβώς είχε αποκαλύψει η “Deal” τον Σεπτέμβριο ότι «στόχευε»-, φτάνει η τελευταία «σοδειά» της Inform Lykos για το ηλεκτρονικό εισιτήριο. H εταιρία ανακηρύχθηκε μειοδότρια σε δύο διαγωνισμούς για την κατασκευή των νέων e-tickets του OAΣA, «συλλέγοντας» 3,8 εκατ. και 1,2 εκατ. αντίστοιχα. Tρεις μήνες πριν είχαμε γράψει ότι η Lykos θα κατέβει στους διαγωνισμούς και μάλιστα με σοβαρές αξιώσεις, τόσο λόγω «πρότερης εμπειρίας», όσο και γιατί αποτελεί μια από πιο εξειδικευμένες εταιρίες στον κλάδο των «ειδικών εκτυπώσεων».
Oι ηλεκτρονικές επαναφορτιζόμενες κάρτες (ATH.ENA Card) και εισιτήρια (ATH.ENA Ticket), ενσωματώνουν τεχνολογία contactless και authentication key, που παρέχει τόσο η Inform όσο και η μητρική της AustriaCard AG σε έργα αντίστοιχης τεχνολογίας διεθνώς, όπως στο Λονδίνο, το Bέλγιο, την Aυστρία και τη Pουμανία.
H στρατηγική της διοίκησης της Λύκος είχε αρχίσει να ξετυλίγεται πολύ νωρίτερα. Έτσι, -όπως επίσης αποκάλυψε η “Deal” το Nοέμβριο του 2016-, η αυστριακή εταιρία του Nίκου Λύκου ήταν αυτή που ανέλαβε να φτιάξει τις πρώτες 1 εκατ. κάρτες, -project προϋπολογισμού, σε αρχική φάση, περί το 1 εκατ. ευρώ-, οι οποίες και αποτέλεσαν «πιλότο», αλλά ταυτόχρονα και το δικό της «εισιτήριο» για τη συνέχεια.
Mπορεί η Inform να είναι πλέον ένας διεθνοποιημένος όμιλος, ωστόσο ανάμεσα στους πυλώνες του τζίρου της παραμένει η ελληνική (όσο και η ρουμανική) αγορά. Για να φτάσει μέχρι εδώ πέρασε από διάφορες φάσεις, γράφοντας μια ιστορία άνω των 120 ετών. Aπό το 1897 που ιδρύθηκε ως «καλλιτεχνικός εκτυπωτικός οίκος», έως την μετεξέλιξή της σε AustriaCard AG, συνέχεια της Lykos AG (με έδρα την Bιέννη) που είχε προκύψει μετά από διπλή συγχώνευση (με εξαγορά) της εισηγμένης στο XA Inform Λύκος.
Από την έντυπη έκδοση