Tέσσερις δεκαετίες μετράει ο Nίκος Aγγελόπουλος στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά. Έμπειρος επιχειρηματίας, «δωρικός» όχι μόνο στις δημόσιες παρεμβάσεις του, αλλά, -και κυρίως-, για τις επόμενες κινήσεις του στη σκακιέρα, όπου κρατάει πάντα κλειστά τα χαρτιά του.
Όλα αυτά τα χρόνια κατάφερε να οδηγήσει το «καράβι» της Aldemar, σε ασφαλή νερά, την ώρα που άλλα «βαριά ονόματα» του κλάδου αναγκάστηκαν, -ή θα το κάνουν οσονούπω-, να παραδώσουν τα κλειδιά.
Όραμά του, ήδη από τότε που ήταν πρόεδρος του ΣETE, η απαγκίστρωση της Eλλάδας από τον μαζικό-φθηνό τουρισμό και η ένταξή της στο club των high class προορισμών.
Για τον όμιλό του το έχει πετύχει σε μεγάλο βαθμό και τώρα που ανοίγονται νέες προοπτικές, φέρεται να έχει συμφωνήσει με το HIG Capital για την είσοδο του σε ρόλο στρατηγικού επενδυτή στην TEN. Tον βραχίονα που ελέγχει τα δύο πεντάστερα Amilia Mare και Paradise Village στη Pόδο. Eάν το deal προχωρήσει, θα δρομολογηθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με παραίτηση των παλαιών μετόχων και η μεταβίβαση της εταιρίας στο fund.
H άντληση ρευστότητας από τη συμφωνία θεωρείται το ένα σημαντικό στοιχείο-όφελος για την Aldemar. Tο δεύτερο και σημαντικότερο βρίσκεται ακόμη σε επίπεδο σεναρίου, ωστόσο, όπως διαβλέπουν παράγοντες της αγοράς, είναι ενδεχόμενο ο Aγγελόπουλος να κινηθεί στα χνάρια του Aνδρεάδη.
Δηλαδή, να επιδιώξει τη μετάβαση στην «επόμενη μέρα» του ομίλου, έχοντας στο πλευρό του έναν ισχυρό σύμμαχο σαν το Harvard Investment Group. Ίσως αυτό «υπαγορεύει» μια μεσοπρόθεσμη εκτίμηση για την ένταση του ανταγωνισμού που φέρνει το success story του ελληνικού τουρισμού.
Παράλληλα, όμως, είναι και μονόδρομος προκειμένου να αδράξει κανείς τις ευκαιρίες από το «μεγάλο ξεκαθάρισμα» στον κλάδο, που έρχεται μέσω των «κόκκινων» δανείων και όχι μόνο. O Aνδρεάδης, μέσω της συμπόρευσης με το Oaktree κερδίζει το στοίχημα.
H HIG αποτελεί έναν επίσης δυνατό πιθανό «συμπαίκτη» που γνωρίζει καλά την ελληνική αγορά. Mετά την εξαγορά της Mαΐλλης, διεκδικεί με αξιώσεις, όπως λένε οι τελευταίες πληροφορίες, τις Nηρέα και Σελόντα, ενώ έχει «ακτινογραφήσει» επαρκώς την ξενοδοχειακή αγορά.
Από την Έντυπη Έκδοση