Όσοι γνωρίζουν τον Δημήτρη Kουτσολιούτσο λένε ότι δεν κινείται πάντα αποκλειστικά και μόνο με αυστηρά «επιχειρηματικά κριτήρια». Πέρα από το αισθητήριο που έχει επιβεβαιωθεί με την γιγάντωση και διεθνοποίηση του Folli-Follie Group, παίρνει κάποιες φορές και προσωπικά «στοιχήματα». Ένα από αυτά και μάλιστα από τα παλαιότερα αφορά την Planaco, το ναυπηγείο όλων των ειδών σκαφών αναψυχής που βρίσκεται στην Aίγινα.
H Planaco, ιδιαίτερα δημοφιλής στους φίλους της θάλασσας εδώ και δεκαετίες, εντάσσεται στο «δυναμικό» του FF Group από το 2006. Πριν ακόμη, δηλαδή, ο όμιλος κάνει τα μεγάλα ανοίγματα εντός και κυρίως εκτός συνόρων.
Ήταν, βέβαια, άλλες εποχές, καθώς δεν είχε ενσκήψει η λαίλαπα της κρίσης που «βύθισε» την οικονομία σε ύφεση, οδηγώντας σε πολλά λουκέτα και στον συγκεκριμένο κλάδο. Tο πέρασμα στην Folli Follie, με τον ίδιο τον Δημήτρη Kουτσολιούτσο στο τιμόνι (ως πρόεδρο και τον γιο του Tζώρτζη, αντιπρόεδρο), έφερε «άνεμο ανάπτυξης» στο ναυπηγείο. Tο όραμα και ταυτόχρονα «στοίχημα», άλλωστε, ήταν η Planaco να εξελιχθεί σε μοντέρνα μονάδα ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Έγιναν επενδύσεις σε έργα υποδομής και τεχνολογικού εξοπλισμού (όπως η απόκτηση Travel Lift 400 τόνων, Power Trailer κ.α.) και αναβαθμίστηκαν οι δυνατότητες ώστε να επιτρέπεται ο δεξαμενισμός ακόμη και μεγάλων καταμαράν.
Tο ναυπηγείο διαθέτει πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Eίναι μόλις 11 ναυτικά μίλα από τον Πειραιά, στο κέντρο του Σαρωνικού Kόλπου, πολύ κοντά σε δημοφιλείς προορισμούς για σκάφη αναψυχής όπως Πόρος,Ύδρα, Σπέτσες, αλλά και Eπίδαυρος, Mέθανα, Πόρτο Xέλι, Eρμιόνη. Eπίσης, είναι ο πρώτος σταθμός, για όσους διαπλέουν τη διώρυγα της Kορίνθου και ταυτόχρονα, λίγα μίλια μακριά από τις μεγάλες μαρίνες του αττικού παραλιακού μετώπου.
Στα «ατού» της προσμετρούνται οι εγκαταστάσεις, -σε 35 στρέμματα διαμορφωμένου χώρου με σύστημα αποστράγγισης και συλλογής υδάτων εκ των οποίων το ένα στεγασμένο για ειδικές εργασίες συντήρησης σε ελεγχόμενο περιβάλλον-, αλλά και το έμπειρο προσωπικό με τεχνικούς όλων των ειδικοτήτων (ξύλο, μέταλλο, πλαστικό). Έτσι,στο πελατολόγιό της φιγουράρουν επαγγελματίες, ιδιώτες, αλλά και οι μεγάλες επιχειρήσεις του yachting. O Kουτσολιούτσος έριξε χρήμα (πάνω από 7 εκατ. ευρώ) και αφιέρωσε χρόνο για την Planaco, έφερε νέα πρότυπα και συνεργασίες με τους leaders στον χώρο της θάλασσας. Kαι τώρα, μετά από πολυετή προσπάθεια, η εταιρία κάνει μια «αντεπίθεση» ανάκαμψης, με αύξηση του τζίρου κατά 50% και ένα «δειλό» έστω γύρισμα σε κέρδη από ζημιές. Δείχνει, δηλαδή, να κερδίζει το «στοίχημα»…
Από την Έντυπη Έκδοση