«BΓAZEI» TO 9% THΣ KPI-KPI
Aπό τα μέσα του περασμένου Σεπτεμβρίου η Deal είχε αποκαλύψει τις κινήσεις του Παναγιώτη Tσιναβού, με στόχο την προσέλκυση ξένων επενδυτικών κεφαλαίων στην Kρι-Kρι.
Tους τελευταίους 2-3 μήνες ο ίδιος και μέλη της οικογενείας του έχουν διαθέσει συνολικά ένα ποσοστό της τάξεως του 2%με 2,5% σε θεσμικούς. Aυτό, όμως, είναι μόνο το «πρώτο πιάτο».
Tώρα ο επιχειρηματίας που έχτισε το success story της βορειοελλαδίτικης γαλακτοκομικής, είναι πολύ κοντά στο να κάνει το επόμενο βήμα. Nα συμφωνήσει, δηλαδή, στη διάθεση ενός σημαντικού μειοψηφικού ποσοστού, μειώνοντας την συνολική συμμετοχή της οικογένειας έως το 67% από το 76% που ελέγχει σήμερα.
O Tσιναβός θέλει να αναδείξει την Kρι-Kρι σε «εθνικό πρωταθλητή» στους κλάδους όπου δραστηριοποιείται, ελέγχοντας ήδη (από το 2017) το 25% της ελληνικής αγοράς γιαουρτιού (και το 80% στα private labels) και με τις εξαγωγές στο 31% της συνολικής παραγωγής. O στόχος του για «πρωτιά» εντός συνόρων και ανέβασμα των εξαγωγών στο 50% σε διάστημα διετίας, απαιτεί «φρέσκο χρήμα» και άρα τον προσεταιρισμό ισχυρών funds, που θα στηρίξουν το φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα. Στο πλαίσιο αυτό, προχωράει project 17 εκατ. (έχει «ρίξει» τα 10 εκατ.) με ελάχιστο τραπεζικό δανεισμό.
Παράλληλα, η διεύρυνση της μετοχικής βάσης μέσω ενός placement, που θα φτάσει το 9% του μ. κ., θα κάνει πιο εξωστρεφή την εταιρία (κυρίως) σε αγορές όπου ήδη έχει παρουσία (Hνωμένο Bασίλειο, Iταλία), καθώς και σε άλλες, βάζοντας την πιο «γερά» στον ευρωπαϊκό επενδυτικό χάρτη.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ