Το δεύτερο χρόνο επιτυχούς παρουσίας της στην ελληνική αγορά με 50% ανάπτυξη πωλήσεων για το 2017 σηματοδοτεί η Eurosender, η start-up υπηρεσία, door to door αποστολών από τη Σλοβενία, που εξελίχθηκε σε διεθνή εταιρεία πολλών εκατομμυρίων.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, το γεγονός αυτό, τοποθετεί την Ελλάδα, μεταξύ των πλέον προσοδοφόρων αγορών για την εταιρεία, καθώς η χώρα μας αντιπροσωπεύει το 10% του συνολικών πωλήσεων της Eurosender, δείκτης ο οποίος είναι ιδιαίτερα σημαντικός αν αναλογιστούμε ότι η εταιρεία έχει παρουσία σε 33 χώρες διεθνώς.
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με τις επιδόσεις μας στην Ελλάδα και θεωρούμε τη χώρα μεταξύ των πιο σημαντικών μας προτεραιοτήτων. Θέλουμε να επεκτείνουμε τη δραστηριότητα και τις υπηρεσίες μας ώστε να εξελιχθούμε σε κύριο παίκτη της αγοράς για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους ιδιώτες στην ελληνική αγορά,» είπε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Country Manager.
Η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών της Eurosender είναι τα στοιχεία που ξεχώρισαν της εταιρεία στην ελληνική αγορά, ενώ κορυφαίοι προορισμοί των ελληνικών αποστολών, με δείκτη την αξία, είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Γαλλία, στοιχεία άμεσα συνδεδεμένα με τις χώρες κατοικίας της ελληνικής expat νεολαίας. Οι κορυφαίες περιοχές που χρησιμοποιούν την Eurosender από πλευράς εσόδων είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Παρά τις πιέσεις του ανταγωνισμού και των τιμών, η ζήτηση για τις υπηρεσίες της Eurosender στην Ελλάδα αυξάνεται από έτος σε έτος, καθώς οι καταναλωτές εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την πλατφόρμα της εταιρείας και την οικονομία που τους παρέχει.
Σε διεθνές επίπεδο, σε μια ιδιαίτερα σημαντική χρονική στιγμή για την εταιρεία, η Eurosender κατάφερε να συγκεντρώσει μία πολύ αξιόλογη επένδυση από την POST Luxembourg, τον κορυφαίο ταχυδρομικό και τηλεπικοινωνιακό φορέα στο Λουξεμοβύργο, ο οποίος είναι και ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας. Αυτά τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω επέκταση της διεθνούς ομάδας στα γραφεία του Λονδίνου, του Βερολίνου, της Λιουμπλιάνα (Σλοβενία) και του Γκντανσκ (Πολωνία) κατά 50 μέλη μέχρι το τέλος του έτους ενώ επίσης θα ενταθούν οι δραστηριότητες προώθησης σε όλη την Ευρώπη. Στην Ελλάδα, τα σχέδια περιλαμβάνουν αυξημένη εξειδικευμένη υποστήριξη πελατών και επένδυση σε πωλήσεις και μάρκετινγκ, με τοποθέτηση σημαντικού προϋπολογισμού σε αυτή την κατεύθυνση, που αντιπροσωπεύει ένα εντυπωσιακό 12% του συνολικού, παγκόσμιου προϋπολογισμού της εταιρείας.
Η Eurosender προσφέρει σε καταναλωτές και επιχειρήσεις πρόσβαση σε αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες αποστολών και μεταφοράς σε τιμές μέχρι και 70% πιο χαμηλά από μία standard υπηρεσία. Η επιτυχία της Eurosender βασίζεται στην καινοτόμο πλατφόρμα της, η οποία συγκεντρώνει τις ανάγκες μεταφορών των πελατών, πετυχαίνοντας έτσι καλύτερες τιμές για εκείνους, σε συνεργασία με τις καλύτερες εταιρείες courier που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη όπως οι DHL, GLS, DPD και άλλες.
Για την Eurosender στην Ελλάδα, το κοινό-στόχος είναι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών σε σταθερή βάση, καθώς και μικρές εταιρείες οι οποίες λόγω του μικρού αριθμού πακέτων ή/και λόγω ακανόνιστης δραστηριότητας αποστολών έχουν μικρή διαπραγματευτική ικανότητα με τις εταιρείες courier. Στον τομέα ιδιωτών καταναλωτών, η Eurosender θέτει ως στόχο τους καταναλωτές εκείνους, που έχουν συγγενείς που ζουν, εργάζονται ή φοιτούν στο εξωτερικό.