Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται εδώ, σχεδόν οχτώ δεκαετίες. Με οδηγό την καινοτομία και τη δημιουργικότητα των ανθρώπων της, εξελίσσει συνεχώς τις πρακτικές της, τοποθετώντας πάντα στο επίκεντρο κάθε ενέργειάς της την κοινωνία, που την έχει αναδείξει σε κορυφαία αλυσίδα του ελληνικού λιανεμπορίου.
Παράλληλα, στην δύσκολη οικονομική κατάσταση που διανύει η χώρα, η ΑΒ έχει αποδείξει στην πράξη ότι ενεργοποιείται δυναμικά.
Σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάζει και υλοποιεί επενδυτικά πλάνα με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής επιχειρηματικότητας και την ανάπτυξη του δικτύου της. Έτσι, από το 2004, η AB έχει ξεκινήσει σε όλη την Ελλάδα τη δημιουργία ενός σύγχρονου δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων με τη μέθοδο του franchise συστήνοντας το ΑΒ Food Market και το ΑΒ Shop & Go στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
Η ΑΒητική οικογένεια μεγαλώνει μέρα με τη μέρα, προσφέροντας το καλύτερο σε ολοένα και περισσότερες περιοχές της χώρας.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, εξελίσσοντας συνεχώς τις μεθόδους franchising και με καθημερινό στόχο να δώσει ανάσα στο ελληνικό επιχειρείν, κάνει τώρα πράξη «Το δικό μας & δικό σου» και στηρίζει εώς και με το 80% της επένδυσης κάθε υποψήφιο συνεργάτη (franchisee) σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη, στο στήσιμο ενός νέου καταστήματος AB Shop & Go.
Το ισχυρό όνομα, η πολυετής εμπειρία, οι σύγχρονες υποδομές και οι εδραιωμένες συνεργασίες με προμηθευτές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό προσφέρονται και αυτά από την ΑΒ. Το νέο Shop & Go ολοκληρώνεται με την προσωπικότητα, το μεράκι και την προσήλωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη που συμπληρώνει ο νέος συνεργάτης.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, δεν επενδύει μόνο στην επέκταση του δικτύου της: επενδύει στην προσωπικότητα κάθε νέου υποψηφίου, σε μια υγιή ελληνική επιχειρηματικότητα, επενδύει στην Ελλάδα.
Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά του ΑΒ Shop & Go και γιατί ξεχωρίζει;
– Διαθέτει χώρους πώλησης 120-200 τ.μ. σε ένα επίπεδο, με μικρό βοηθητικό χώρο 30-50 τ.μ.
– Χωροθετείται σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, σε σημεία με έντονη κινητικότητα (π.χ. σχολεία, Δημόσιες Υπηρεσίες, αφετηρίες λεωφορείων, σταθμούς metro). Ξεχωρίζει για τον φιλικό, οικείο και σύγχρονο χαρακτήρα, στοχεύοντας στην απορρόφηση των καθημερινών, έκτακτων ή συμπληρωματικών αγορών.
– Είναι κατάστημα self service.
– Προσφέρει 3.000-5.000 κωδικούς ειδών, ανάλογα με το μέγεθος του χώρου πώλησης.
– Συμμετέχει στο συνολικό προωθητικό πρόγραμμα της ΑΒ, διαθέτει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και διατηρεί στο μέγιστο βαθμό την εμπορική πολιτική των καταστημάτων ΑΒ.