Τη στρατηγικής της ανάπτυξη συνεχίζει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία που βασίζεται σε επενδύσεις για την αναβάθμιση των γραμμών παραγωγής, την κυκλοφορία νέων καινοτόμων προϊόντων το 2019 και το νοικοκύρεμα των οικονομικών της.
Όπως ανέφερε ο υπεύθυνος επικοινωνίας της εταιρίας Μηνάς Μαυρικάκης, στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους, η εταιρία ετοιμάζεται να προωθήσει στην αγορά μία νέα μπύρα με πέντε δημητριακά και μία μπύρα χωρίς καθόλου αλκοόλ. Παράλληλα η διοίκηση δίνει ιδιαίτερο βάρος στην ενίσχυση των εξαγωγών της σε νέες αγορές.
Οσον αφορά στην κατανάλωση μπύρας το 2011, ο κ. Μαυρικάκης ανέφερε ότι αναμένεται να παραμείνει σε πτωτική τροχιά μετά την μείωση 10% σε όγκο που σημείωσε το 2010.
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων ο κ. Μαυρικάκης ανέφερε ότι η εταιρία είναι αποφασισμένη να χρησιμοποιήσει όλα τα νόμιμα μέσα προκειμένου να αλλάξει η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τη συνεκδίκαση της έρευνας που διεξάγει στην αγορά της μπύρας μετά τις καταγγελίες ανταγωνίστριας εταιρίας περί αθέμιτου ανταγωνισμού. Παράλληλα συμπλήρωσε ότι δεν είναι δυνατόν στοιχεία που αφορούν την εταιρία θα περιέλθουν σε γνώση του ανταγωνιστή.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι μία από τις εταιρίες που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, σε βιομηχανίες και μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, για μειώσεις τιμών σε 661 κωδικούς προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που θα κυμαίνονται από 0,71% έως 37,9%. Όπως ανέφερε ο κ. Μαυρικάκης οι μειώσεις τιμών στα προϊόντα που διαθέτει η εταιρία στα σούπερ μάρκετ θα ισχύσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2011.