Η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (E.E.Φα.Μ.) ανακοινώνει τη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου και της Ελεγκτικής Επιτροπής για τα έτη 2018 – 2019, όπως αναδείχθηκε από την εκλογική διαδικασία που έλαβε χώρα στο πλαίσιο του 11ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της E.E.Φα.Μ. στην πρώτη του συνεδρίαση συγκροτήθηκε σε Σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: Σοφία Νάσιου
Αντιπρόεδρος: Δημήτριος Κιάτος
Γενικός Γραμματέας: Ευστάθιος Γόγονας
Ταμίας: Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης
Μέλη: Ισίδωρος Κουγιουμτζόγλου
Φώτιος Ζέκιος
Νικόλαος Ξενουδάκης
Αναπληρωματικά Μέλη: Ντανιέλα Μάλο
Εμμανουήλ Χριστοδουλάκης
Πέτρος Βούρτσης
Κωνσταντίνος Σπυρόπουλος
Πέτρος Χρήστου
Μέλη της Ελεγκτική Επιτροπής: Κωνσταντίνος Βλαχόπουλος
Δημήτριος Θανόπουλος
Δημήτριος Παλάκας
Κατά τη συνεδρίαση, συζητήθηκαν παράλληλα οι στρατηγικοί στόχοι της Ε.Ε.Φα.Μ. για την επόμενη διετία. Αποφασίστηκε ότι η μετεξέλιξη του έργου της Εταιρείας θα βασιστεί σε δύο στρατηγικούς πυλώνες:
Επιμόρφωση των στελεχών φαρμακευτικών εταιρειών
Διασύνδεση & Επικοινωνία
«Έχουμε επιλέξει να δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα σε αυτούς τους δύο άξονες, διότι πιστεύουμε ότι έχουν τη μεγαλύτερη συμβολή στην εξέλιξη των στελεχών του χώρου του Φαρμάκου και μέσω αυτών, στην προαγωγή του φαρμακευτικού κλάδου εν γένει» δήλωσε η Πρόεδρος Δ.Σ., Σοφία Νάσιου.
Όσον αφορά στο νευραλγικό τομέα της Επιμόρφωσης, η Ε.Ε.Φα.Μ. θα συνεχίσει να προσφέρει πρωτοπόρα και υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικά προγράμματα, στα στελέχη της φαρμακευτικής αγοράς, συμβάλλοντας στην προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα του εξωτερικού περιβάλλοντος, καθώς και στην επαγγελματική τους εξέλιξη. Παράλληλα, θα ενισχύσει τις στρατηγικές συνεργασίες της με αναγνωρισμένους εκπαιδευτικούς φορείς.
Στο επίκεντρο των εργασιών του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, θα εξακολουθήσει να βρίσκεται η προετοιμασία του επόμενου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας του επιστημονικού προγράμματος και την ενίσχυση της συμμετοχής του συνεδριακού κοινού.
Σχετικά με τον πυλώνα Διασύνδεση & Επικοινωνία, στόχοι για την επόμενη διετία είναι η περαιτέρω αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας της Εταιρείας με όλα τα στελέχη του χώρου μέσω του καθημερινού newsletter, της εταιρικής ιστοσελίδας, των social media, καθώς και η ενεργή συμμετοχή στελεχών όλων των τμημάτων των φαρμακευτικών εταιρειών και η διάδραση αυτών με τους στρατηγικούς συνομιλητές της Βιομηχανίας.