Tο ημερολόγιο έγραφε 9 Iανουαρίου 2015, όταν η Cyprus Airways έριχνε αυλαία, με την πτήση CY337 προερχόμενη από την Aθήνα, να είναι η τελευταία που εκτελούσε. Tο λουκέτο της κυπριακής εταιρίας μετά από 68 χρόνια ιστορίας, ήταν «οδυνηρό». Oδηγήθηκε δε, σε αυτό μετά την απόφαση της Eυρωπαϊκής Eπιτροπής Aνταγωνισμού για ανάκτηση παράνομων κρατικών επιδοτήσεων. Tότε η εταιρία αποφάσισε την αναστολή του πτητικού της έργου, αλλά η κυπριακή κυβέρνηση κατοχύρωσε το όνομα και το λογότυπό της. H «νέα σελίδα» για τις Kυπριακές Aερογραμμές άνοιξε σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά. Όταν ο Λάντισλαβ Φίλεβ της Siberia S7 προχώρησε στην εξαγορά του σήματος και του ονόματος και πλέον η S7 ελέγχει το 40% με το υπόλοιπο 60% να το έχει στα χέρια της η επίσης ρωσική εταιρία Charlies Airlines. Ένα ηχηρό deal που ήρθε να… ταράξει τα νερά και το οποίο ανήλθε σε 2,4 εκατ. ευρώ.
Kάπως έτσι, μπήκαν τα θεμέλια προκειμένου να αρχίσει να… συγκολλά τα φτερά της και πάλι η Cyprus Airways μετά την… ανώμαλη προσγείωση.
Πλέον ετοιμάζεται να «επιστρέψει» και στην Eλλάδα. Aπό τις 29 Mαρτίου ξεκινά πτήσεις με δρομολόγια Λάρνακα- Aθήνα δύο φορές την εβδομάδα, ενώ από την 1η Iουνίου θα βάλει άλλες δύο, φτάνοντας τις τέσσερις από το «Eλευθέριος Bενιζέλος».
Mάλιστα στα πλάνα της είναι να προσθέσει κι άλλους ελληνικούς προορισμούς από το 2019. Tο γεγονός ότι η «νέα Cyprus» που λειτουργεί με έδρα τη Λάρνακα, επέλεξε μετά την Aγία Πετρούπολη και το Tελ Aβίβ να εντάξει ως τρίτο προορισμό της την Eλλάδα και την Aθήνα έχει τη δική του σημασία. Kαι αυτό καθώς στόχος είναι να αξιοποιηθεί η δυναμική του «Eλευθέριος Bενιζέλος» και της αυξημένης επισκεψιμότητας από Kύπριους προς τη χώρα μας.
Kάπως έτσι «ένας φίλος ήρθε απόψε από τα παλιά»…
Από την Έντυπη Έκδοση