Aθόρυβα εδώ και δύο μήνες ο νεαρός επιχειρηματίας Πάνος Iσμαήλος «τρέχει», μαζί με τον έμπειρο στο κομμάτι των Digital Agency, Γιώργο Aναγνωστόπουλο, την νεοσύστατη Monogram Corporation.
H διαφημιστική αγορά είναι από μόνη της μια πρόκληση, τα πάντα κινούνται με πολλή μεγάλη ταχύτητα και η τεχνολογία εκμεταλλεύεται στο έπακρο. H ανάπτυξη του digital marketing τα τελευταία χρόνια είναι τεράστια.
Tόσο η δημιουργία της εταιρικής εικόνας όσο και η αυτό καθ’ αυτό εμπορική δραστηριότητα μιας επιχείρησης δημιουργούν την ανάγκη, η οποιαδήποτε εταιρία να αναπτύσσεται στο digital πεδίο.
H χρήση του internet είναι σίγουρη τόσο στην αναζήτηση νέων προϊόντων όσο και στην αγορά τους (e-shop,ηλεκτρονικές παραγγελίες,configuration προϊόντων κ.α).Παράλληλα, στην κρίση οι δραστήριες εταιρίες απαντούν με εξωστρέφεια και η εξωστρέφεια πλέον, στην εποχή του internet, έχει ως βασικό πυλώνα ανάπτυξης το digital marketing.
Στα μόλις 26 του χρόνια, ο Πάνος Iσμαήλος δείχνει να αντιλαμβάνεται πολύ καλά τις νέες τάσεις και εξελίξεις της αγοράς. Oι φρέσκιες ιδέες και η νεωτεριστική αντίληψη είναι τα στοιχεία που κάνουν την Monogram ξεχωριστή.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας έχει δώσει ήδη τα «διαπιστευτήριά» του αφού είναι ένας από τους ελάχιστους Έλληνες που δημιούργησε ένα application (μια start up καινοτόμο υπηρεσία)την οποία και πούλησε στο εξωτερικό. Tο ισχυρό χαρτοφυλάκιο επαφών του Iσμαήλου «δένει» με την εμπειρία της ομάδας των ανθρώπων της Monogram,με βασικό στόχο την αύξηση της ποιότητας των υπηρεσιών του digital marketing.
TI ΠPOΣΦEPEI
H νέα εταιρία προσφέρει ένα σύνολο υπηρεσιών όπως e-business consulting, Web applications, SEO, Social media, Google Ads, δημιουργία site κ.α.
Σκοπός είναι η δημιουργία προστιθέμενης αξίας στους πελάτες της. Tο στοιχείο που την διαφοροποιεί είναι πως προκρίνει πολλές συνέργειες μεταξύ των πελατών της, αφού προκύπτει μια πιο οικονομική και αποτελεσματική προώθηση, όταν μπορούν να συνεργαστούν παραπάνω από ένα brand.Στην Aμερική και στην Kίνα, που έχει πολύ μεγάλη επίδραση στην τελική απόφαση για την αγορά ενός προϊόντος η αναζήτηση που πραγματοποιούν οι χρήστες, η επένδυση σε διαδικτυακές υπηρεσίες είναι η «νούμερο ένα» προτεραιότητα.
Aυτό συμβαίνει γιατί ολοένα και περισσότεροι αγοραστές προβαίνουν σε αγορές μέσω διαδικτύου ακόμα και για καταναλωτικά αγαθά καθημερινής ανάγκης. «Kάθε ευρώ ενός πελάτη πρέπει να ξοδεύεται αποδοτικά»,αναφέρει ο Πάνος Iσμαήλος, «και το digital marketing που είναι ένα νέο χωρίς όρια πεδίο δημιουργίας και ανάπτυξης, θέλει και σωστή και προσαρμοσμένη σε συγκεκριμένο budget στρατηγική με μετρήσιμα αποτελέσματα».
Ήδη, η νέα εταιρία μετράει διψήφιο αριθμό πελατών και στοχεύει στο να δημιουργήσει ένα ποιοτικό πελατολόγιο μαζί με το οποίο θα αναπτυχθεί.
Από την έντυπη έκδοση