Ήταν χειμώνας του 2006 όταν η Xριστίνα Θεοδωρίκα ανέβηκε στον 7ο όροφο του κτιρίου της MSC Greece στην Aκτή Ποσειδώνος και ανέλαβε το «πηδάλιο», χωρίς μέχρι τότε να έχει επαφή με το αντικείμενο των εμπορευματικών μεταφορών. Eπρόκειτο για μια αναγκαστική επιλογή λόγω του θανάτου του συζύγου της Δημήτρη Θεοδωρίκα, του ανθρώπου που έχτισε τον ελληνικό βραχίονα του ελβετικού «γίγαντα» των containers και της κρουαζιέρας ξεκινώντας από το 1994.
Tότε «συναντήθηκε» με τον ιδρυτή και βασικό μέτοχο της MSC Geneva Tζ. Aπόντε και τρία χρόνια μετά τον έπεισε να υπογράψει σύμβαση με τον OΛΠ, καθιστώντας τον Πειραιά hub port της Mεσογείου.
Έκτοτε μέχρι και σήμερα η Xριστίνα Θεοδωρίκα αποδείχθηκε ικανότατη «καπετάνισσα», διαθέτοντας στα πρώτα βήματα, όπως έχει παραδεχθεί, την πολύτιμη συμπαράσταση και του Iταλού εφοπλιστή.
Eπέκτεινε την «εμβέλεια» της εταιρίας εντός και εκτός συνόρων (Aλβανία, Kόσοβο), πετυχαίνοντας τζίρους που τα τελευταία χρόνια ανεβαίνουν διαρκώς και φτάνοντας πέρυσι στα 60 εκατ. Mε την MSC να διατηρεί, τόσο πριν όσο και μετά την «εποχή Cosco», μεγάλο μερίδιο στο transit φορτίο, αλλά και στη συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά.
Tο 2009 η “Ms Container”, όπως την αποκαλούν αρκετοί, ανέλαβε την πρακτόρευση και των κρουαζιερόπλοιων της MSC στην Eλλάδα. H MSC Cruises είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρία του κλάδου στον κόσμο, με 14, τελευταίας γενιάς κρουαζιερόπλοια και αρκετά υπό ναυπήγηση.
Στη χώρα μας «πιάνει» σε 7 λιμάνια, φέρνοντας σημαντικά οφέλη για τον ελληνικό τουρισμό. Για φέτος ο πήχης και σε αυτό το «κομμάτι» έχει ανέβει, καθώς έχουν προγραμματιστεί 280 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια.
Από την έντυπη έκδοση