Δυναμική είσοδο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης κάνει η WIND που αποκάλυψε σήμερα τη νέα της τηλεοπτική υπηρεσία, WIND VISION.
«Η είσοδος μας στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, με τη νέα υπηρεσία WIND VISION, είναι μια ιστορική στιγμή για την εταιρεία μας και αποτελεί έναν νέο πυλώνα ανάπτυξης που έρχεται να προστεθεί στον μετασχηματισμό της WIND» δήλωσε ο Νάσος Ζαρκαλής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND εγκαινιάζοντας επίσημα τη νέα υπηρεσία.
Η WIND κάνει το βήμα της εισόδου στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, έχοντας συμπληρώσει μια διετία επιταχυνόμενης ανάπτυξης.
«Η διετία 2016-2017 χαρακτηρίζεται από υψηλή αύξηση εσόδων, της τάξης του 7,3% και εντυπωσιακή αύξηση του EBITDA που άγγιξε το 21,3%» τόνισε ο κ. Ζαρκαλής «Το ίδιο διάστημα υλοποιήσαμε επενδύσεις ύψους 188 € εκατ. με αποτέλεσμα τη μεγάλη επέκταση των υποδομών μας, τόσο σε κινητή όσο και σε σταθερή τηλεφωνία, με τη δημιουργία του δικού μας δικτύου νέας γενιάς σταθερής προκειμένου να προσφέρουμε Internet υπέρ – υψηλών ταχυτήτων μέσω οπτικής ίνας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Αν το 2017 ήταν το έτος Fiber για τη WIND, το 2018 είναι η χρονιά της τηλεόρασης και του περιεχομένου».
Η νέα συνδρομητική υπηρεσία WIND VISION αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις στην μετάδοση τηλεοπτικού περιεχομένου σε συνδυασμό με premium περιεχόμενο.
«Έχοντας εργαστεί εντατικά για ενάμισι χρόνο και μέσα από σημαντικές επενδύσεις, παρουσιάζουμε σήμερα έναν νέο, τελείως διαφορετικό τρόπο να βλέπεις τηλεόραση και βίντεο περιεχόμενο. Μια νέα εμπειρία τηλεόρασης που παντρεύει τον κόσμο του Internet και της τηλεόρασης σε ένα περιβάλλον, που ενσωματώνει όλες τις επιλογές και συνδέει νοικοκυριά και μεμονωμένους χρήστες με το περιεχόμενο που επιθυμούν, όποτε το επιθυμούν και από όποια συσκευή επιθυμούν. Η WIND VISION είναι ο νέος τρόπος να βλέπεις τηλεόραση» τόνισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND.