Η AEGEAN πετάει πολύ ψηλά….και γι’ αυτό το λόγο σάρωσε τα βραβεία στο Skytrax World Airline Awards.
Συγκεκριμένα κατέκτησε το βραβείο της Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρίας στην Ευρώπη για το 2011, απέσπασε η AEGEAN.
Παράλληλα η AEGEAN κατετάγη:
– δεύτερη στην κατηγορία Παγκόσμια Περιφερειακή Αεροπορική εταιρεία (World’s Best Regional Airline),
– δεύτερη στην Ευρώπη στην κατηγορία Airline Staff Service Excellence (Υπεροχή στην εξυπηρέτηση από το προσωπικό).
Την επέλεξαν
Οι επιβάτες της AEGEAN ήταν αυτοί που της έφεραν τις παραπάνω διακρίσεις καθώς η ψηφοφορία έγινε από τους ίδιους τους ταξιδιώτες σε δείγμα18,8 εκατ. επιβατών από 100 εθνικότητες, που βαθμολόγησαν τις εμπειρίες τους με 200 αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως.
Τα βραβεία World Airline Awards, Επιλογής των Επιβατών είναι τα πιο έγκριτα βραβεία του κλάδου και βασίζονται στην Παγκόσμια Έρευνα Αεροπορικών Εταιρειών (World Airline Survey) τηςSkytrax, της κορυφαίας παγκόσμιας εταιρίας συμβούλων στην αεροπορία, που βραβεύει κάθε χρόνο τις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες, βασιζόμενη σε εκατομμύρια μαρτυρίες, βαθμολογήσεις, σχόλια και έρευνες ταξιδιωτών.
Η διάρκεια
Σε έρευνα που διήρκεσε 10 μήνες, μεταξύ Ιουλίου 2010 και Μαΐου 2011, έλαβαν μέρος 18,8 εκατομμύρια επιβάτες αεροπορικών εταιρειών από περισσότερες από 100 εθνικότητες.
Η έρευνα περιλαμβάνει περισσότερες από 200 αεροπορικές εταιρείες και μετρά τα επίπεδα ποιότητας για περισσότερα από 38 διαφορετικά χαρακτηριστικά αεροπορικών προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής.
Η μελέτη αναλύει την ικανοποίηση των επιβατών όσον αφορά την εμπειρία του επιβάτη από την αεροπορική εταιρεία, τόσο στον χώρο του αεροδρομίου όσο και εντός του αεροσκάφους λαμβάνοντας υπόψη όλους τους παράγοντες που μπορεί να καθορίσουν την ποιότητα μας πτήσης.
Από την online κράτηση…μέχρι την προσγείωση
Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει κριτική από την online κράτηση μέχρι τις υπηρεσίες εδάφους κατά το check in και το χρόνο αναμονής σε αυτά, την έξοδο των αποσκευών, το χειρισμό των καθυστερήσεων και φυσικά την ίδια την πτήση – την καθαριότητα και την άνεση της καμπίνας, το προσφερόμενο γεύμα, τα ποτά, την ευγένεια του προσωπικού και την ικανότητά του στην επίλυση προβλημάτων, το σύστημα ψυχαγωγίας επιβατών, κ.ά