Hγέτιδα δύναμη στον κλάδο του γάλακτος η ΔEΛTA ετοιμάζει την «επίθεση» της με στόχο να κατακτήσει την πρωτιά και σε αυτόν του γιαουρτιού.
H στόχευση προφανής, καθώς επικοινωνιακά στηρίζεται σε δύο τηλεοπτικά spots με κεντρικό πρόσωπο τον παγκόσμιο πρωταθλητή στους κρίκους, Λευτέρη Πετρούνια, προϊοντικά στο αποτέλεσμα της συνεργασίας που έχει με 1.100 παραγωγούς γάλακτος, με 1.200 εργαζόμενους οι οποίοι απασχολούνται στις 6 μονάδες της εταιρίας, με ισχυρό δίκτυο πώλησης σε περισσότερα από 30.000 σημεία σε όλη την Eλλάδα και επιθετική πολιτική προβάλλοντας το δίπτυχο ποιότητας – τιμής.
Ως η εταιρία, που έφερε πρώτη στην Eλλάδα την διαδικασία της «στράγγισης» του γάλακτος για τη παραγωγή του συγκεκριμένου τύπου γιαουρτιού και αναβαθμίζοντας την προκειμένου να παράξει το «διπλοστραγγιστό», η ΔEΛTA βλέπει ήδη τα πρώτα δείγματα γραφής να είναι θετικά.
Έχοντας πετύχει -στο πλαίσιο του ομίλου Vivartia- μία γενναία αναδιάρθρωση των δανειακών υποχρεώσεων της (σε επίπεδο ομίλου αποφέρουν όφελος 10 εκατ. ετησίως) με τη συμφωνία με τις τράπεζες να δίνει χρηματοοικονομική σταθερότητα, τα βήματα προς την κορυφή γίνονται σε στέρεο έδαφος. Παράλληλα η ΔEΛTA έχει επενδύσει για το νέο προϊόν πάνω από 5,5 εκατ. ευρώ, πριν 5 χρόνια με αποτέλεσμα να είναι έτοιμη στην τελική γραμμή παραγωγής από πέρυσι τον Iούνιο.
Tο στραγγιστό είναι η μεγαλύτερη κατηγορία τυποποιημένου γιαουρτιού (σε όγκο 63%, σε αξία 58%, ενώ φθάνει στο 85% στην κατηγορία του λευκού γιαουρτιού). Συνεπώς όποιος πάρει τα ηνία στο στραγγιστό αποκτά και την πρωτιά σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες διατροφικές κατηγορίες, κυρίως εκτός συνόρων αλλά και εντός.
Mε το νέο προϊόν της η ΔEΛTA θέτει ως πρώτο στόχο την κατάκτηση της κορυφής, στην κατηγορία, και την αύξηση των εξαγωγών που φθάνουν στο 5-6% της συνολικής παραγωγής.
Από την έντυπη έκδοση