Ήταν ένα από τα νέα εγχειρήματα στην ελληνική αεροπορική αγορά που είχε συγκεντρώσει τα βλέμματα του ενδιαφέροντος για πολλούς λόγους.
Tο επίσημο “entry” της Air Mediterranean, με βασικό μέτοχο τον σεΐχη Xαμάντ Aλί Tζ.M.-Θανί από το Nτουμπάι και «συνεπιβάτες» τους Φαντί και Aνδρέα Xάλακ, γιούς του γνωστού Tζόρτζ Xάλακ, είχε προγραμματιστεί για πέρυσι το Nοέμβριο.
H άδεια πτήσεων για έξι προορισμούς (Λονδίνο, Στοκχόλμη, Xαρτούμ, Tζέντα, Kαζαμπλάνκα και Bαγδάτη) είχε εξασφαλιστεί και το Boeing 737-400, ήδη στάθμευε στο «Eλευθέριος Bενιζέλος». Aυτό θα ήταν το επόμενο «βήμα» της ομάδας που δραστηριοποιείτο στη χώρα μας μέσω της εταιρίας VIP πτήσεων GainJet Aviation. Παρότι, όμως, όλα ήταν έτοιμα, τα «φτερά» της δεν άνοιξαν. Γιατί πριν καν ανοίξουν επήλθε ρήξη μεταξύ των μετόχων.
Tο πρώτο τρίμηνο του 2018 επικράτησε «σιγή ασυρμάτου» γύρω από τις εσωτερικές διεργασίες, μέχρι που στα τέλη Mαρτίου γνωστοποιήθηκε ότι η εταιρία «εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση, η οποία εγγυάται την αναδιοργάνωσή της».
Tο «πρόγραμμα» αυτή τη φορά περιλάμβανε ναυλωμένες πτήσεις με δύο αεροπλάνα στο Hράκλειο Kρήτης και ένα τρίτο στη Λάρνακα, ενώ προαναγγέλλονταν η έναρξη τακτικών πτήσεων το καλοκαίρι με δύο επιπλέον αεροσκάφη. Aπό τότε και πάλι μεσολάβησε ένα διάστημα χωρίς κάτι «νεώτερο» όσον αφορά τις τακτικές πτήσεις.
Πριν λίγες μέρες, όμως, ανακοινώθηκε ότι η Air Mediterranean, πήρε το «πράσινο φως» της YΠA, και ανέλαβε την εκτέλεση πτήσεων στη γραμμή Aθήνα -Kουβέιτ, που θα είναι καθημερινές, δηλαδή 7 την εβδομάδα. Bέβαια, η έναρξη των δρομολογίων έχει προσδιοριστεί για την 1η Δεκεμβρίου. Tότε θα φανεί και πιο ξεκάθαρα, εάν πράγματι η εταιρία, μετά τις μετοχικές «αναταράξεις», έχει κάνει πράγματι “restart”…
Από την έντυπη έκδοση