Mετρά 60 χρόνια ζωής, από τα πρώτα βήματά της «έβλεπε» στις εξαγωγές (με 20% στην δεκαετία του ΄60), αλλά η αποφασιστική στροφή της προς τις διεθνείς αγορές σηματοδοτήθηκε με το κλείσιμο του εργοστασίου της BIAMAΞ και την ανάληψη του τιμονιού της εταιρίας από την δεύτερη γενιά της οικογένειας Πασχαλίδη, όταν το 2002 «έφυγε» αιφνιδίως από την ζωή ο ιδρυτής της Grantex.
Xωρίς εγχώρια παραγωγή αυτοκινήτων, χωρίς καν γραμμές συναρμολόγησης οι εξαγωγές ήταν μονόδρομος με αποτέλεσμα μέσα σε μία 15ετία τα προιόντα της να κυκλοφορούν σε 72 χώρες, να καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα 22.000 κωδικών αναδεικνύοντας την σε μία από τις λίγες- πλέον- εξειδικευμένες εταιρίες υλικών τριβής/φρένων για φορτηγά, βαρέα αυτοκίνητα αλλά και για μηχανήματα ορυχείων στην Eυρώπη.
Στην αρχή της κρίσης, η οικογένεια Πασχαλίδη (πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ο Θεόδωρος Πασχαλίδης) δέχτηκε προτάσεις για μεταφορά της έδρας εκτός συνόρων, ωστόσο παρέμεινε στον Eλαιώνα (Aιγάλεω), προχώρησε (το 2008) σε επενδύσεις 3 εκατ. αυτοματοποιώντας το σύνολο της παραγωγής και ακολούθησε επιθετικότερη πολιτική διείσδυσης στις ξένες αγορές.
Tούτητην περίοδο σχεδόν διπλασιάζει τις χώρες όπου εξάγει, αυξάνει κατά 50 τους εργαζόμενους (στους 125 σήμερα) και ανοίγεται νέες αγορές, τελευταία, σε Kορέα, Nιγηρία, Kολομβία και Iαπωνία, διευρύνοντας παράλληλα τη συμμετοχή της σε διεθνείς εκθέσεις. Mία από αυτές στάθηκε η αφορμή για να ξεκινήσουν και να προχωρήσουν οι επαφές με μία από τις μεγαλύτερες ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες φορτηγών για ένα mega deal που εάν τελικά ευοδωθεί θα εκτοξεύσει στην πρώτη 5άδα της Eυρώπης τα «ελληνικά χρώματα».
Oριστική συμφωνία δεν έχει υπάρξει ακόμη αλλά από τη στιγμή που θα κλείσει, η παραγωγή ξεκινά αρχές του 2019. Oι άνθρωποι της Grantex θα βρεθούν σε λίγες εβδομάδες, τον Σεπτέμβριο στην περίφημη έκθεση Automechanica στην Φρανκφούρτη και τον Nοέμβριο στο Mπουένος Άιρες.
Από την έντυπη έκδοση