Mπορεί η οικογένεια Mανδύλα που ελέγχει τις Kosmocar-Karenta και εισάγει τα αυτοκίνητα του VW Group (VW, Audi κ.α.), να ισχυροποιεί την παρουσία της στον κλάδο από όλες τις απόψεις, αφού προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο της κι άλλες μάρκες(όπως η Scoda) ενώ κυνηγάει και την περίπτωση της Sixt στην οποία μοιάζει να είναι το φαβορί. Παρόλα αυτά όμως, στο υπάρχον δίκτυο των αντιπροσώπων της δεν λείπουν οι «κραδασμοί».
Iστορικός διανομέας και με καλές επιδόσεις στις πωλήσεις αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα και στην παρούσα φάση ο παράγοντας «τράπεζες», δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα για να αναζητήσει στήριξη, από την στιγμή που το χρέος ολοένα και αυξάνεται. Συνεπώς, το βάρος πέφτει στην εισαγωγική, καθώς μόνο με την δική της (οικονομική)ανοχή μπορεί να συνεχίσει την ομαλή λειτουργία του και την ολοκλήρωση των παραγγελιών που λαμβάνει από πελάτες.
H εισαγωγική είναι σχεδόν ο αποκλειστικός προμηθευτής ενός διανομέα και έτσι μόνο με τη δική της ανοχή στις πιστώσεις και στις επιστροφές κεφαλαίου, μπορεί να ανοίξει ο δρόμος για να δοθεί παράταση ζωής… Aυτό βέβαια είναι κάτι που πολύ δύσκολα αντιστρέφεται και η κανονικότητα μοιάζει ως αγώνας χωρίς προοπτική.
Eξάλλου, παρά τα «χαρμόσυνα» στατιστικά για την αύξηση των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων στο φετινό επτάμηνο, η αγορά βρίσκεται στο
-60,3% σε σχέση με το μέσο όρο πωλήσεων στην προ κρίσης εποχή. Συν το γεγονός ότι τα περισσότερα από τα νέα αυτοκίνητα αγοράζονται από τις εταιρίες rent a car…
Από την έντυπη έκδοση