Σταθερά δυναμική είναι η ανάπτυξη της hellas online, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας , Αντώνης Κεραστάρης, στην τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας.
Επίσης ο κ. Κεραστάρης αναφέρθηκε και στους στόχους της τρέχουσας χρονιάς για τη διατήρηση της λειτουργικής κερδοφορίας με αύξηση του περιθωρίου κέρδους.
«Η hellas online αποτελεί παράδειγμα ραγδαίας ανάπτυξης, καθώς, μέσα σε μια τριετία, δεκαπλασίασε την πελατειακή βάση της από 38.000 πελάτες, το 2007 σε 392.000, το 2010 και υπερτετραπλασίασε τα έσοδά της από 48,7 εκατ. ευρώ σε 212,4 εκατ. ευρώ.
Στον κλάδο των εναλλακτικών τηλεπικοινωνιακών παρόχων, η εταιρεία σημειώνει και άλλες πρωτιές, όπως στις επενδύσεις, που αγγίζουν τα 350 εκατ. ευρώ, από το 2006, στο μεγαλύτερο ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών, που παρέχει τη μεγαλύτερη γεωγραφική κάλυψη στη χώρα και στην παροχή ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων, μέσω της μετοχικής και εμπορικής συνεργασίας με την Vodafone», τόνισε ο κ. Κεραστάρης.
Τα επιτεύγματα
Παρουσιάζοντας τα επιτεύγματα της εταιρείας το 2010, υπογράμμισε ότι επιτεύχθηκαν όλοι οι στόχοι, που είχε θέσει η διοίκηση, για ισχυροποίηση στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιακών παροχών, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη υγιή ανάπτυξη, που αποτυπώνεται και στα οικονομικά αποτελέσματα.
Την περυσινή χρονιά, η hellas online παρουσίασε 30% αύξηση εσόδων και 144% αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας, στα 48,8 εκατ. ευρώ, με σημαντική πρόοδο στις ελεύθερες ταμειακές ροές.
Η εταιρεία πρόσθεσε 109.000 νέους πελάτες, διατηρώντας το μερίδιο αγοράς της στο 28,4% στην αυξανόμενη ευρυζωνική αγορά.
Παράλληλα, η εμπορική συνεργασία με την Vodafone συνέβαλε στο να ενισχυθεί σημαντικά η κοινή πελατειακή βάση από τη διάθεση νέων κοινών συνδυαστικών πακέτων κινητής, σταθερής και adsl internet, για οικιακούς πελάτες.
Ολοκληρώνοντας την παρουσίασή του, επεσήμανε τους στόχους της τρέχουσας χρονιάς για διατήρηση της λειτουργικής κερδοφορίας με αύξηση του περιθωρίου κέρδους μέσα από την περαιτέρω αξιοποίηση της εμπορικής συνεργασίας με την Vodafone για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων σταθερής-κινητής & internet σε εταιρικούς πελάτες, την αύξηση των πωλήσεων οικιακών πακέτων, που προέρχονται από εσωτερικά κανάλια διανομής (Vodafone, εσωτερικό call center, online αιτήσεις) στο 70%, καθώς και την αξιοποίηση των CRM συστημάτων, στα οποία έχει επενδύσει η εταιρεία, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και τη μικρότερη δυνατή απώλεια πελατών.