Η εταιρεία Παπουτσάνης κατέγραψε αύξηση της τάξης του 25% στις συνολικές πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2011, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και για τους τρεις τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται (καταναλωτικά προϊόντα, ξενοδοχειακή αγορά και παραγωγές τρίτων).
Το πρόγραμμα οργανικής βελτίωσης και υγιούς ανάπτυξης της Παπουτσάνης συνεχίζεται ομαλά τόσο σε λειτουργικό όσο και σε εμπορικό επίπεδο, μέσω της διεύρυνσης των υφιστάμενων συνεργασιών και της ανάπτυξης νέων σε συνδυασμό με την παρουσίαση νέων σειρών προϊόντων.
Οι σημαντικές και συνεχείς αυξήσεις των τιμών των πρώτων υλών σε συνδυασμό με τη δυσκολία μετακύλισης του αντίστοιχου κόστους στις τιμές πώλησης που επηρέασαν αρνητικά τα περιθώρια της Εταιρίας κατά το πρώτο εξάμηνο, φαίνεται ότι ανακόπτονται αν σε κάποιο βαθμό δεν αναστρέφονται κάτι που θα ενισχύσει τα αποτελέσματα του δεύτερου εξαμήνου.