Η Unilever ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η ανάπτυξη των υποκείμενων πωλήσεων ήταν 3,8% το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, φτάνοντας το ποσοστό στο 2,9% μέχρι στιγμής φέτος.
Τα έσοδα ήταν συνολικά 12,5 δισ. ευρώ, σημειώνοντας υποχώρηση κατά 4,8% σε ετήσια βάση, με πλήγμα και από αρνητικές συναλλαγματικές επιπτώσεις ύψους 5,2%.
Η εταιρεία σημείωσε ότι ο όγκος και οι τιμές αυξήθηκαν και στους τρεις τομείς – ομορφιάς και περιποίησης, είδη σπιτιού και τροφίμων/αναψυκτικών.
Η ανάπτυξη τιμών στην Αργεντινή εξαιρέθηκε από τα νούμερα των πωλήσεων λόγω του υψηλού πληθωρισμού στη χώρα.
«Συνεχίζουμε να αναμένουμε ανάπτυξη υποκείμενων πωλήσεων στο εύρος 3-5%, βελτίωση του υποκείμενου λειτουργικού περιθωρίου και ισχυρές ταμειακές ροές», σημείωσε ο CEO, Paul Polman. «Παραμένουμε στους στόχους του 2020», πρόσθεσε σύμφωνα με το MarketWatch.