Η Beat η κορυφαία εφαρμογή κλήσης ταξί στην Αθήνα και μέλος του ομίλου Daimler, θα επεκτείνει την υπηρεσία στην Πόλη του Μεξικού το πρώτο τρίμηνο του 2019. Μιλώντας στο Bloomberg σήμερα ο Νίκος Δρανδάκης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Beat, ανέφερε ότι η εταιρεία ανοίγει τα γραφεία της στην Πόλη του Μεξικού και στοχεύει να εγγράψει στο δίκτυό της χιλιάδες οδηγούς ως την μέρα έναρξης της λειτουργίας της εφαρμογής στην τοπική αγορά. Η Πόλη του Μεξικού καθιστάται έτσι η τέταρτη πόλη της Λατινικής Αμερικής στην οποία θα δραστηριοποιείται η Beat το 2019.
Το Beat είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εφαρμογές κλήσης ταξί, με πάνω από 5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους επιβάτες και 200.000 εγγεγραμμένους οδηγούς παγκοσμίως. Ξεκινώντας από την Αθήνα, όπου και παρέχει τις υπηρεσίες του, το Beat έχει επικεντρώσει την αναπτυξιακή του στρατηγική στη Λατινική Αμερική όπου δραστηριοποιείται στη Λίμα (Περού), το Σαντιάγκο (Χιλή) και τη Μπογκοτά (Κολομβία).
“Δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζουμε να επεκταθούμε στην Πόλη του Μεξικού. Πειραματιστήκαμε για μικρό χρονικό διάστημα εκεί πριν από πέντε χρόνια και γρήγορα ανακαλύψαμε πόσο δύσκολη είναι η συγκεκριμένη αγορά. Δεν είχαμε τότε τους πόρους για να πετύχουμε”, δήλωσε ο Νίκος Δρανδάκης. “Τώρα πιστεύουμε ότι το Beat έχει ό,τι χρειάζεται για να κερδίσει ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της αγοράς της Πόλης του Μεξικού. Έχουμε ήδη ανταγωνιστεί μεγαλύτερους παίκτες σε άλλες αγορές και το ίδιο σκοπεύουμε να κάνουμε και τώρα.”
Με πληθυσμό 21,3 εκατομμύρια, η ευρύτερη Πόλη του Μεξικού είναι η μεγαλύτερη μητροπολιτική περιοχή του δυτικού ημισφαιρίου και η μεγαλύτερη ισπανόφωνη πόλη στον κόσμο. Το Beat αυτήν την περίοδο επανδρώνει την τοπική του ομάδα στην Πόλη του Μεξικού, η οποία θα απαρτίζεται αρχικά από 50 περίπου εργαζομένους, και σχεδιάζει στρατηγικές και καμπάνιες για την προσέλκυση οδηγών κι επιβατών.
Παράλληλα, η Αθήνα αναδεικνύεται σε κέντρο για την ανάπτυξη της τεχνολογίας του Beat. Στόχος της εταιρείας είναι να εξάγει πλέον την τεχνογνωσία και την τεχνολογία που αναπτύσσει στην Ελλάδα σε ολοένα και περισσότερες μεγαλουπόλεις στη Λατινική Αμερική. Για το σκοπό αυτό, η Beat έχει ήδη διπλασιάσει το προσωπικό της κατά τον τελευταίο χρόνο και στοχεύει να δημιουργήσει δεκάδες νέες θέσεις εργασίας στην Αθήνα το 2019.