Μέσα από την υλοποίηση ενός δυναμικού πλάνου, που θέτει υψηλά τον πήχυ στο επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών του, το Public συνεχίζει την αναπτυξιακή πορεία του.
Στο πλαίσιο σημερινής συνάντησης με δημοσιογράφους, η διοίκηση της εταιρείας δήλωσε την ικανοποίησή της για την πορεία των καταστημάτων Public, επισημαίνοντας ότι τη χρονιά, που μας πέρασε, η αλυσίδα επεκτάθηκε από 7 σε 11 καταστήματα, ενώ ξεκίνησε τη λειτουργία του το e-commerce site (www.public.gr). Επίσης, το 2010, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 40%, σε σχέση με το 2009, φθάνοντας τα 71,8 εκατ. ευρώ, ενώ ο τζίρος, για το 2011, αναμένεται να ανέλθει στα 86 εκατ. ευρώ. Στρατηγική της εταιρείας είναι να εδραιωθεί σε κατηγορίες, όπου έχει ήδη σημαντική θέση, όπως είναι το βιβλίο.
Σχολιάζοντας τη μέχρι τώρα πορεία των καταστημάτων, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, δήλωσε: “Η εμπιστοσύνη των πελατών μας δίνει έναυσμα να προχωρήσουμε, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων κατά 20%”. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία δεν προτίθεται να “παγώσει” τις επενδύσεις. Απεναντίας, βρίσκεται στην αναζήτηση ευκαιριών για την απόκτηση νέων καταστήματων, από το 2012, ενώ εκτιμά ότι θα έχει λειτουργική κερδοφορία το 2013.
Όπως αναφέρθηκε, σε ανοδική πορεία κινείται και η επισκεψιμότητα των Public, με 9 εκατ. επισκέπτες, το 2010. Παράλληλα, τα καταστήματα Public υποδέχονται την Apple, καθώς γίνονται εξοπυσιοδοτημένοι μεταπωλητες των προιόντων της (Apple Authorized Reseller). Προς αυτή την κατεύθυνση, ολοκληρώθηκε επιτυχώς ο επανασχεδιασμός των καταστημάτων Apple.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο gaming, καθώς αυτό το τμήμα έχει καταφέρει να προσελκύσει νεαρότερες ηλικίες και με αυτό τον τρόπο, διευρύνεται η ηλικιακή γκάμα, στην οποία απευθύνεται το Public.
Μία ακόμη σημαντική εξέλιξη είναι ότι τα Public την τρέχουσα χρονιά, έχουν προσφέρει μία σειρά από υπηρεσίες και προγράμματα, προς όφελος του καταναλωτή. Ειδικότερα, τα προγράμματα ανταλλαγής κινητών και ηλεκτρονικών παιχνιδιών Trade n Save και Trade n Play, αντίστοιχα, σχεδιάστηκαν, για να διευρύνουν τις επιλογές των επισκεπτών. Το πρόγραμμα Trade n Save επιτρέπει στον καταναλωτή να ανταλλάξει το παλιό κίνητό του (παλαιότητας 2 ετών), εξαργυρώνοντας την αξία του με την αγορά οποιουδήποτε από τα 500.000 διαφορετικά προϊόντα, που διαθέτουν τα Public. Έκπτωση έως και 50% για την αγορά ενός νέου παιχνιδιού, επιστρέφοντας ένα μεταχειρισμένο, μπορεί να εξασφαλίσει ο καταναλωτής με την υπηρεσία Trade n Play, που προσφέρεται στο τμήμα gaming.
Τέλος, τα καταστήματα Public ξεκίνησαν μία ολοκληρωμένη εκστρατεία για την προώθηση της φιλαναγνωσίας. Η διοίκηση της εταιρείας υπογράμμισε ότι έχει δημιουργηθεί μία εξελιγμένη διαδικτυακή κοινότητα στο facebook αφιερωμένη στο βιβλίο, το Public Bookface, όπου εκεί ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει τα βιβλία, που μπορεί να βρει στο Public. Η συγκεκριμένη ενέργεια, σύμφωνα με τα λεγόμενα της διοίκησης, στοχεύει στην ενίσχυση της αγοράς του βιβλίου, η οποία στο σύνολό της παρουσιάζει πτώση περίπου 10%.