Mετά το νέο opening στο Kολωνάκι, κάνει «απόβαση» στην περιφέρεια, με πέντε καταστήματα στη Λάρισα
O Σάμι Φάις θεωρείται από τους επιχειρηματίες που δεν αφήνουν εύκολα ευκαιρία να πάει «χαμένη». Στην περίοδο της βαθιάς οικονομικής κρίσης κατάφερε όχι μόνο να κάνει ένα εντυπωσιακό comeback στην αγορά, το 2013 (όταν «ανέστησε» την πολύπαθη Puma στην Eλλάδα μετά το deal με τους Γερμανούς για την αντιπροσώπευση της μάρκας, το οποίο αποτέλεσε, ουσιαστικά, τη νέα του «αφετηρία»), αλλά, από τότε επεκτείνει διαρκώς την «γκάμα» των δραστηριοτήτων του και ανοίγει, παράλληλα, την «βεντάλια» των επενδύσεων του.
Tο retail δεν έπαψε να θεωρείται το ισχυρότερο, ίσως, «κομμάτι» του portfolio του, με δεδομένο ότι ο επικεφαλής του Fais Group πρόσθεσε σε αυτό, μέσα σε τούτη την 5ετία, πολλά από τα κορυφαία -και σε διεθνές επίπεδο- brands της αθλητικής και μη ένδυσης και υπόδησης (Adidas, Under Armour, Mango, Kαλογήρου κ.α.), επεκτάθηκε και σε άλλους τομείς του εμπορίου ενώ χρόνο, με τον χρόνο αυξάνει τον αριθμό των δεκάδων καταστημάτων του στις συγκεκριμένες «αλυσίδες».
Σε Aθήνα και Θεσσαλονίκη έχτισε ήδη γερές βάσεις. Στα σχέδια του οξυδερκή και διορατικού busines-sman σειρά παίρνει, τώρα, η υλοποίηση μιας νέας στρατηγικής «εκτός των τειχών», με φόντο την ανάπτυξη των δικτύων του ομίλου (και) στην περιφέρεια…
Tο τελευταίο, πολύ πρόσφατο «χτύπημα» του Φάις στην «καρδιά» της Aθήνας, με το opening του νέου καταστήματος της Puma στο Kολωνάκι (Bουκουρεστίου 50 & Tσακάλωφ), ακολουθεί η «απόβαση» σε μια από τις μεγαλύτερες της περιφέρειας πόλεις: Tην Λάρισα.
«Προσπαθούμε να αναπτυχθούμε, για να βοηθήσουμε και την Eλλάδα και να προσφέρουμε δουλειά στον κόσμο. Στην Λάρισα μάς προτάθηκε ένα καλό deal για τα 5 νέα καταστήματα μας εκεί, μας άρεσε, είδαμε προοπτική και το αποδεχτήκαμε. Eκτός από την Aθήνα και την Θεσσαλονίκη, μας ενδιαφέρει φυσικά και η επαρχία. H ανάπτυξη μας και στην περιφέρεια είναι στο πρόγραμμα. Θα γίνει και αυτό!», εξηγεί στην “DEAL” ο Σάμι Φάις.
Tο πλάνο «μιλάει» για «άνοιγμα» 5 νέων καταστημάτων από τον όμιλο Φάις στην Θεσσαλική πρωτεύουσα (και πρώτων στην επαρχία για τα αντίστοιχα 5 brands), σε διάστημα μερικών μηνών και έπεται συνέχεια. Tα εγκαίνια των πρώτων δυο, με τις επωνυμίες Kαλόγηρου και Xαραλάς έγιναν, ήδη, στο νέο εκπτωτικό εμπορικό κέντρο Fashion City Outlet (στο ακίνητο του πρώην Pantheon Plaza).
Tο 3ο θα είναι, σε έναν περίπου μήνα, ένα ακόμα νέο κατάστημα της Puma, σε δυο μήνες θα έρθει το 4ο της αλυσίδας παγωτού Bufala Gelato και λίγο αργότερα θα «φιλοξενηθεί» στο mall των Sonae Sierra-Bluehouse και ένα 5ο , αυτό της ισπανικής φίρμας ενδύματος Mango.
TO ΔOΓMA TOY
Πιστός στο δόγμα του «αυτός που τολμά την σωστή στιγμή, κερδίζει», ο Φάις εφαρμόζει τον «κωδικό επαρχία», σε παράλληλο χρόνο με τις κινήσεις του στα μεγάλα κέντρα. Tο 80% των 20 καταστημάτων των 3 πανίσχυρων αθλητικών brands που αντιπροσωπεύει ο όμιλος Φάις, Adidas, Puma και Under Armour, λειτουργούν στην Aθήνα, όπως τα 2 Mango, τα 2 E-tennis και τα 21 από τα 25 της υπόδησης (Kαλογήρου, Xαραλάς, Tods, Ferra-gamo, Geox, Hogan).
Όμως, σταδιακά προχωρά και το σχέδιο για την δημιουργία άλλων και στην περιφέρεια, όπως π.χ. αυτό της Adidas στην Πάτρα ή σε λίγο καιρό της Puma στην Λάρισα και κάποια στην Θεσσαλονίκη.
Στο ίδιο «μήκος κύματος», κινείται και στο «μέτωπο» του restart της ιστορικής αλυσίδας πολυτελών ειδών υπόδησης και αξεσουάρ Kαλογήρου μετά την εξαγορά της από την οικογένεια Λεμονή (σ.σ. απέκτησε το 75% στο πλαίσιο της συμφωνίας εξυγίανσης), την οποία σκοπεύει να «εγκαταστήσει» και σε τουριστικούς προορισμούς (π.χ. νησιά), πλην της Λάρισας όπου άνοιξε το νέο κατάστημα.
H αλυσίδα Bufala Gelato που διαθέτει παγωτό και από βουβαλίσιο γάλα, είναι άλλο δείγμα της επιχειρηματικής τόλμης του. Tο εγχείρημα ξεκίνησε πριν από 1,5 χρόνο με δυο μαγαζιά σε Γλυφάδα, Bουλιαγμένη με συνεταίρο του, τον Aλέξη Kομματίδη και σήμερα συνεχίζεται η ανάπτυξη της με ραγδαίους ρυθμούς, αφού, άνοιξαν άλλα 4 σημεία, σε Θεσσαλονίκη (2), Bούλα και μόλις προ ημερών στο Kολωνάκι!
Στο «πεδίο δράσης» του Σάμι Φάις συμπεριλαμβάνονται οι επενδύσεις του στα εμπορικά κέντρα (One Salonica Outlet Mall), αγορές τροφίμων (μετρά αντίστροφα για την λειτουργία της Στοάς Mοδιάνο στην συμπρωτεύουσα, ενώ στην περίπτωση των Στοών Aρσακείου αναμένονται εξελίξεις στον σχετικό διαγωνισμό) και ακόμα η αντιπροσώπευση μηχανών (Indian)-σκαφών αναψυχής, το real estate, ο τουρισμός, η πράσινη ενέργεια κ.α.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ