Στα 1.106,3 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του ΟΠΑΠ το εννάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5,8% σε σύγκριση με την ίδιο περίοδο πέρσι.
Όπως ανακοίνωσε ο Όμιλος, τα έσοδα του γ’ τριμήνου του 2018 αυξήθηκαν κατά 3,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι στα 368,9 εκατ., κυρίως λόγω της αυξημένης συνεισφοράς των VLTs και της βελτιωμένης επίδοσης του Τζόκερ.
Το μικτό κέρδος από παιχνίδια ανήλθε σε 434,0 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2018 σε σύγκριση με 408,2 εκατ. το εννεάμηνο του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 6,3%. Το γ’ τρίμηνο του 2018, το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 5,2% σε 146,0 εκατ. έναντι 138,7 εκατ. το γ’ τρίμηνο του 2017, σημειώνοντας αύξηση ανάλογη με το ρυθμό αύξησης των εσόδων.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 9,4% στα 244,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2018, έναντι 223,5 εκατ. το εννεάμηνο του 2017. Το γ’ τρίμηνο του 2018 τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 87,2 εκατ. μειωμένα κατά 6,1% σε ετήσια βάση. Μη συμπεριλαμβανομένων των έκτακτων εσόδων το γ’ τρίμηνο 2017 (αναστροφή επίδικων προβλέψεων ύψους 14,7εκατ. ευρώ), τα EBITDA γ’ τριμήνου 2018 αυξήθηκαν κατά 11,6% σε επαναλαμβανόμενη βάση.
Τα καθαρά κέρδη εννεαμήνου 2018 ανήλθαν σε 105,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 12,8% έναντι 93,2 εκατ. το εννεάμηνο του 2017. Τα καθαρά κέρδη γ’ τριμήνου του 2018 ανήλθαν στα 39,1 εκατ. ευρώ έναντι 43,5 εκατ. (ή 33,0 εκατ. προσαρμοσμένα για το έκτακτο έσοδο) την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του ΟΠΑΠ, ο διευθύνων σύμβουλος Ντάμιαν Κόουπ τόνισε ότι «οι επιδόσεις μας το τρίτο τρίμηνο επιβεβαιώνουν τη σταθερή πρόοδο που σημειώνει ο ΟΠΑΠ προς την υλοποίηση του Οράματος 2020. Παρά τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές προκλήσεις και κάποια αποτελέσματα αθλητικών γεγονότων -συμπεριλαμβανομένου του τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλλου- τα οποία δεν ήταν ευνοϊκά για την εταιρεία, ο ΟΠΑΠ σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικών κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε συγκρίσιμη βάση (like-for-like), καθώς και αύξηση εσόδων σε ετήσια βάση για 5ο συνεχόμενο τρίμηνο».
Ο CEO του ΟΠΑΠ επεσήμανε ότι «τα παιγνιομηχανήματα (VLTs) ενίσχυσαν για ακόμα μια φορά την συνεισφορά τους στα αποτελέσματα του Ομίλου, ενώ παράλληλα, συνεχίζεται η αποτελεσματική διαχείριση της κοστολογικής βάσης της εταιρείας. Το τέταρτο τρίμηνο ενισχύσαμε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας με νέα προϊόντα στα αριθμολαχεία και τον στοιχηματισμό, τα οποία έτυχαν καλής υποδοχής από τους πελάτες μας. Επιπρόσθετα, η νέα μας διαδικτυακή πλατφόρμα στοιχηματισμού ήδη βρίσκεται σε λειτουργία, ενώ οριστικοποιούμε τα αναπτυξιακά μας σχέδια ενόψει ενός απαιτητικού 2019».