Σε συμφωνία συνεργασίας προχώρησαν οι εταιρείες Nielsen και Convert Group με σκοπό την εξεύρεση συνεργιών στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Nielsen, ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα στη μέτρηση του καναλιού των offline Supermarkets και η Convert Group, καινοτόμος εταιρεία με μοναδική ειδίκευση στη μέτρηση του καναλιού των online Supermarkets και ηλεκτρονικών φαρμακείων, με την συγκεκριμένη συμφωνία προσθέτουν αξία στις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους στην Ελλάδα, με μετρήσιμα οφέλη: την ολιστική προσέγγιση του καναλιού των σούπερ μάρκετ για τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα (FMCGs), σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, σε πρώτη φάση, θα είναι η δημιουργία ετήσιας έκθεσης για το έτος 2018 που θα περιλαμβάνει δεδομένα της επίδοσης τόσο των φυσικών όσο και των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, παρουσιάζοντας σφαιρική άποψη του λιανεμπορίου στην Ελλάδα, καθώς και συγκρίσεις της απόδοσης διαφόρων κατηγοριών/εταιρειών/προϊόντων στα δύο αυτά κανάλια.