Η Κωτσόβολος βραβεύτηκε στα Effie Awards στην κατηγορία Seasonal Marketing για την καμπάνια «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντέϊ», αποδεικνύοντας πως οι ανατρεπτικές ιδέες, φέρουν ανατρεπτικά αποτελέσματα.
Η δημιουργική καμπάνια της Κωτσόβολος, από την The Newtons Laboratory, επικοινώνησε με οικείο και ιδιαίτερα χιουμοριστικό τρόπο μία γιορτή αγορών, φέρνοντας λαϊκά και «αλά Ελληνικά» το πανηγύρι της Black Friday στα μέτρα του σύγχρονου, Έλληνα καταναλωτή. Όλοι θυμούνται τον παππού από τα Άνω Κωτσοβολιώτικα, που θυμόταν την πρώτη φορά που στο χωριό του ακούστηκε το Μαύρη Παρασκευή και αφορούσε τον ”Μαύρο” τον Παρασκευά και τις εκπτώσεις που έβαλε στο μπακάλικό του. Αυτό πυροδότησε την αγανάκτηση της κυρίας Κικής, που ένα χρόνο μετά, αποφάσισε να πει την αλήθεια, προκαλώντας με το χορό της, πως το Μπλακ Φράιντέϊ ξεκίνησε από τα Κάτω Κωτσοβολιώτικα και μέσα σε δύο χρόνια έχουν γίνει «από δύο χωριά, χωριάτες»!
Η καμπάνια της Black Friday 2017 «έδωσε δόξα στα νούμερα», κάνοντας την εταιρεία να ξεχωρίσει κατακτώντας την πρωτιά και στην καρδιά των καταναλωτών. Η φράση «Είχες και στο χωριό σου…» έγινε ξανά “trendy” και η εταιρεία υπόσχεται στους καταναλωτές μαζί με τις ποιοτικές και δημιουργικές προσεγγίσεις της, το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης και αγοραστικής εμπειρίας.