Με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών του, ο ΟΤΕ αλλάζει τη μορφή του λογαριασμού του. Με το νέο λογαριασμό, οι πελάτες μπορούν:
• να εντοπίζουν την πληροφορία που χρειάζονται με την πρώτη ματιά,
• να γνωρίζουν ακριβώς τι πληρώνουν, πότε και γιατί,
• να κατανοούν αν και πόσο αξιοποιούν τα προγράμματα και τις υπηρεσίες που διαθέτουν ή αν κάποια από τις λύσεις που τους προσφέρει ο ΟΤΕ μπορεί να καλύψει πιο αποτελεσματικά και οικονομικά τις ανάγκες τους.
Ο νέος λογαριασμός του ΟΤΕ γίνεται πιο εύχρηστος, λειτουργικός και φιλικός καθώς:
• αποκτά άμεση γλώσσα και ύφος, «μιλώντας» απευθείας στον πελάτη,
• με τη χρήση εικαστικών στοιχείων και χρωμάτων, αναδεικνύει τις σημαντικότερες πληροφορίες (π.χ. ποσό πληρωμής, ημερομηνία λήξης),
• οι κατηγορίες των χρεώσεων έχουν ανασχεδιαστεί για να παρέχουν συνοπτική και αναλυτική απεικόνιση της χρήσης εντός και εκτός παγίου των προγραμμάτων και υπηρεσιών που διαθέτει ο πελάτης,
• αναδεικνύει θέματα ενδιαφέροντος, όπως νέα προγράμματα και προσφορές.
Αναλυτική παρουσίαση demo του καινούργιου λογαριασμού είναι διαθέσιμη στο www.ote.gr .
Μy e-bill – Φτηνότερος λογαριασμός μέσω internet
Για την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτησή τους, οι πελάτες μπορούν να εξοφλήσουν online τον λογαριασμό τους με την υπηρεσία My e-Βill. Με την υπηρεσία My e-bill οι πελάτες μπορούν να εξοφλούν τον λογαριασμό τους στο www.ote.gr οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας απλά, γρήγορα και με ασφάλεια και να απολαμβάνουν :
• έκπτωση €2,50* στο λογαριασμό,
• δωρεάν πλήρη ανάλυση και στατιστικά των κλήσεων τους.