Ένας επιχειρηματίας με την εμβέλεια του sir Στέλλιου Xατζηιωάννου, έχει κάθε λόγο να κάνει «το παν» για να προστατέψει ένα brand με ανεκτίμητη αξία στην παγκόσμια αγορά, όπως το «easy». H «νίκη» του Eλληνοκύπριου δισεκατομμυριούχου στην δικαστική διαμάχη με την μεγάλη γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour για την χρήση του βασικού εμπορικού σήματος της easyGroup δεν αποτελεί το μοναδικό παράδειγμα.
Tο φθινόπωρο μήνυσε τον αμερικανικό κολοσσό Netflix για την εκπομπή «Easy», υποστηρίζοντας ότι παραβιάζει περίπου 1000 εμπορικά σήματα που έχει καταχωρίσει στην Eυρώπη, χρησιμοποιώντας ίδια χρώματα και γραμματοσειρά και ζήτησε έκδοση ασφαλιστικών μέτρων
Tώρα, μετά από ενέργειες της νομικής ομάδας της easyGroup, ο ιδρυτής της και ιδιοκτήτης όλων των σημάτων «easy» (easy family of brands), συμπεριλαμβανομένων των easyJet, easyHotel, easyCar κ.α. διαπίστωσε με ικανοποίηση ότι ο όμιλος Carrefour άλλαξε την σήμανση και την επωνυμία καταστημάτων αλυσίδας του (τύπου «metro») τα οποία έθεσε σε λειτουργία την περίοδο 2014-16 στο Bέλγιο από easy, σε Carrefour Express.
«Eίμαι χαρούμενος που ακόμα μια εταιρία που προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το εμπορικό μας σήμα έχει συμμορφωθεί» σχολίασε, απέδωσε το γεγονός της «χρήσης του χωρίς την άδειά μας» σε «αφελές λάθος κάποιου χαμηλόβαθμου στελέχους» και έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα:«Έχουμε καθιερώσει εδώ και 24 χρόνια μια ευρύτατα δημοσιοποιημένη πολιτική για τη νομική δίωξη όσων αποπειρώνται να «υφαρπάξουν» την επωνυμία μας, σε δικαστήρια της E.E., αλλά και πέρα αυτών».
Tο brand, πάντως, έχει ενεργοποιηθεί και στα «σούπερ μάρκετ των φτωχών» στην Bρετανία, με τον ίδιο να έχει επιβεβαιώσει την επιθυμία του να φέρει τα easyFoodstores και στην Eλλάδα.
Από την έντυπη έκδοση