Ανοδική πορεία στις πωλήσεις, τόσο των υπηρεσιών COSMOTE, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας, διέγραψε τη χρονιά που πέρασε το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου.
Ειδικότερα, στα καταστήματα καταγράφηκε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις των συνδέσεων COSMOTE VDSL, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη των καταναλωτών για υπερ-υψηλές ταχύτητες, αλλά και της υπηρεσίας COSMOTE ONE, που συνδυάζει ομιλία, internet και ψυχαγωγία. Στα highlights της χρονιάς ήταν τα εγκαίνια του flagship store της Γλυφάδας, το οποίο σηματοδοτεί τη νέα γενιά καταστημάτων με βιωματικές γωνιές, αλλά και το ρεκόρ που σημείωσαν οι πωλήσεις κατά τη διάρκεια της Black Friday.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, τονίστηκε η επιτυχημένη σύνδεση του brand με το gaming και τους νέους. Η μεγάλη ανταπόκριση και η προτίμηση του νεανικού κοινού στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ «μεταφράστηκε» σε αύξηση πωλήσεων στην κατηγορία gaming, αλλά και σε υπερ-διπλασιασμό των subscribers στο YouTube κανάλι. Σημαντική άνοδος σημειώθηκε και στη δημοφιλή κατηγορία των smartphones. Την ανοδική πορεία ακολούθησαν και οι κατηγορίες των τηλεοράσεων, αξεσουάρ και wearables.
Όπως σημειώθηκε στο Συνέδριο, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ διευρύνοντας την υπηρεσία G-Service όχι μόνο διατήρησε τον ηγετικό της ρόλο ως Νο1 προορισμός για service κινητών, αλλά αποτέλεσε για το 2018 τον κορυφαίο προορισμό για service προϊόντων τεχνολογίας1. Παράλληλα, παρέμεινε πρώτη σε αναγνωρισιμότητα1 ως αλυσίδα retail καταστημάτων που ασχολείται με τηλεπικοινωνίες, κινητά τηλέφωνα ή προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Οι Tech Experts, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι σε θέματα τεχνολογίας, αποδείχθηκαν για μία ακόμη χρονιά το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του δικτύου. Συνολικά, το 2018, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ πραγματοποίησαν περίπου 19 εκατομμύρια συναλλαγές, ενώ η επισκεψιμότητα στο germanos.gr αυξήθηκε πάνω από 20%.
«Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι το μεγαλύτερο retail δίκτυο στην Ελλάδα και ένα από τα ισχυρότερα brands. Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε το retail του μέλλοντος, παραμένοντας στο μυαλό των καταναλωτών ως ο Νο1 προορισμός για υπηρεσίες, λύσεις και προϊόντα τεχνολογίας. Φέτος, η προσοχή και οι ενέργειές μας επικεντρώνονται στην άμεση εξυπηρέτηση και 360ο εμπειρία του πελάτη, καθώς και στην εμπλουτισμένη γκάμα προϊόντων», δήλωσε ο κ. Θανάσης Στράτος, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ στις αρχές του έτους.