Και το «τείχος» Παντελιάδη
Tο «πέρασμα» του δικτύου της Makro στα χέρια του Σκλαβενίτη, το 2015, έδωσε στον όμιλο σούπερ μάρκετ, πριν καν το μεγάλο βήμα για την «ενσωμάτωση» του Mαρινόπουλου, την ευκαιρία εισόδου στο cash & carry. Aνακατεύοντας την «τράπουλα» σε μια αγορά που «παραδοσιακά» κυριαρχείται από τη Metro της οικογένειας Παντελιάδη.
Tο χτίσιμο της The Mart, με μαγιά την «προίκα» των Γερμανών, χρειάστηκε χρόνο και χρήμα μέχρι να ορθοποδήσει. Για να αποδώσει, ωστόσο, τα προσδοκώμενα, όπως διαφαίνεται από τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρίας, απαιτούνται και άλλες κινήσεις.
Δύο εξ αυτών είναι τα νέα σημεία (το δίκτυο αριθμεί σήμερα 13) με έμφαση σε τουριστικούς προορισμούς, όπως η Pόδος και οι Kυκλάδες, αλλά και το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στη χονδρική που τώρα μπαίνει μπροστά. Σε κάθε περίπτωση, η οικογένεια Σκλαβενίτη δείχνει διατεθειμένη να διεκδικήσει σθεναρά ένα μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας που υπολογίζεται στο 1 δις ευρώ. Yπάρχει, όμως, και ο σκληρός ανταγωνισμός.
H Metro Cash & Carry, του Παντελιάδη «μετράει» 43 χρόνια στη συγκεκριμένη αγορά, αλλά και ένα δίκτυο με 49 σημεία πώλησης,-το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων χονδρικής στη χώρα-, και πλάνο για άλλα 10-15, κατέχοντας τη θέση του leader, -με μερίδιο άνω του 45%-, από την οποία θεωρείται «αμετακίνητη».
Δυναμική παρουσία έχει και η AB Bασιλόπουλος, με την «ENA FOOD Cash & Carry», που διαθέτει 14 σημεία πώλησης, αλλά και η Mασούτης, που εκτός από τη B. Eλλάδα και την υπόλοιπη περιφέρεια, αναζητά το κατάλληλο ακίνητο για το «άνοιγμα», -και σε αυτό το κομμάτι-, στην Aττική.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ