«Έκοψε» η μαγιά των πωλήσεων για την Κρητών Άρτος αφού καταγράφηκε πτώση στις πωλήσεις 5,84%.
Η πτώση στον τζίρο της εταιρείας, ο οποίος ανήλθε στα 5,5 εκατ ευρώ έναντι 5,9 εκατ ευρώ το 2017 οφείλεται στην προσωρινή μείωση των εξαγωγών λόγω προσωρινής απώλειας μεγάλου πελάτη, ενώ αντίθετα η εταιρεία κατάφερε μέσα στο 2018 να πετύχει μεγάλη αύξηση πωλήσεων στα επώνυμα προϊόντα με μείωση των προϊόντων private label και αύξηση σημαντική στις αλυσίδες super market.
Το μεικτό περιθώριο κέρδους της χρήσης διαμορφώθηκε στο 37,04% αυξημένο κατά 10,87% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση (2017: 26,17%), κυρίως λόγω των μειωμένων αγορών αποθεμάτων και τη συγκράτηση των λειτουργικών εξόδων στη διάρκεια της χρήσης.
Όσον αφορά τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν στις
Πως θα επιτευχθεί η επαναφορά στα κέρδη
Τα αρνητικά πρόσημα δεν αφήνουν περιθώρια και έτσι οι ιθύνοντες σχεδιάζουν με προσοχή τα επόμενα βήματα τους.
Στο πλαίσιο αυτό ο επιχειρηματικός σχεδιασμός για το 2019, σύμφωνα με τη διοίκηση, θα κινηθεί στην ισχυροποίηση της εταιρείας στα επώνυμα προϊόντα με στόχο αύξηση μεριδίων και ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας στην εγχώρια αγορά, στα νέα προϊόντα καινοτόμα κυρίως στην κατηγορία των snacks και στην προώθηση των εξαγωγών.
Παράλληλα θα εντατικοποιηθεί η προσπάθεια αύξησης του μεριδίου της εταιρείας στην αγορά των σνακ, κριτσινίων, μπαρών δημητριακών, παστελίων και λοιπών προϊόντων τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις εξαγωγές. Θα υλοποιηθεί το πλάνο marketing της εταιρείας με διαφημίσεις κυρίως στην τηλεόραση και προσφορές προς τον καταναλωτή.
Υπενθυμίζεται ότι περίπου το 62% της εταιρείας «Κρήτων Άρτος», έχει περάσει στον Ομιλο Switz Group που ελέγχεται από την οικογένεια Khorakiwala, ινδικής καταγωγής.