Στο δρόμο που οδηγεί στην χώρα του μεταξιού αναμένεται να φτάσουν τα παγωτά Κρι-Κρι.
Με τις εξαγωγές αυτή την στιγμή να φτάνουν το +40% της γαλακτοβιομηχανίας για το 2018 οι ιθύνοντες θεωρούν πως ήρθε η στιγμή για ένα ακόμη μεγάλο βήμα.
Μετά από ενδελεχή έρευνα γύρω από τις ανάγκες της κινέζικης αγοράς και πολλές προσπάθειες, η Κρι Κρι μπαίνει πλέον στην πολλά υποσχόμενη αγορά.
Η εικόνα των εξαγωγών
Συνολικά το 2018, οι εξαγωγές για την Κρι Κρι έκλεισαν με μεγάλη αύξηση, στο +40% σε σχέση με το 2017, στα €34,5 εκατ. Ειδικότερα για την αγορά της Αγγλίας, μια από τις βασικότερες αγορές δραστηριοποίησης για την Κρι Κρι, οι εξαγωγές σημείωσαν αύξηση +47%. Κύριο εξαγωγικό προϊόν είναι το αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι σε διαφορά μεγέθη και περιεκτικότητες λιπαρών.
Επενδύσεις σε καινοτόμα προϊόντα
Με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας στις αγορές του εξωτερικού, η γαλακτοβιομηχανία επενδύει στην ανάπτυξη ιδιαίτερων και καινοτόμων προϊόντων.
Μέσα στη διετία 2017 – 2018, η Κρι Κρι έκανε επενδύσεις ύψους €18 εκατ., τόσο για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, όσο και για τη βελτίωση της ποιότητας όλης της γκάμας των προϊόντων της αλλά και την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας της εταιρείας. Ενδεικτικά, πρόσφατα, η Κρι Κρι λάνσαρε frozen yogurt αλλά και premium κωδικούς παγωτών.
Η ελληνική αγορά
Μέσα στο 2018, η γαλακτοβιομηχανία, μετά τις εξαγορές που προέκυψαν στην αγορά κατά τα τελευταία χρόνια, έχει πλέον πανελλήνια διανομή των προϊόντων της, με έμφαση στο παγωτό. Κατέχει τη δεύτερη θέση σε μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα, σε όγκο αλλά και σε αξία.
Ανοδικά τα PL στην ευρωπαϊκή αγορά
Τα γιαούρτια Κρι Κρι φτάνουν στην πλειονότητα των μεγάλων αγορών της ΕΕ, μέσα από τις συνεργασίες για την παραγωγή private label (PL) προϊόντων. Οι εξαγωγές PL γιαουρτιών κινούνται σταθερά ανοδικά ενώ και στο παγωτό αρχίζει να γνωρίζει ανάπτυξη το κομμάτι του PL μιας και οι ευκαιρίες είναι πολύ μεγάλες σε αυτόν τον τομέα στο εξωτερικ