Από τους πιο ισχυρούς παίκτες
H αφετηρία ήταν το 1995, όταν ιδρύθηκε η Newsphone, εξαγοράζοντας το 50% της Call Center Hellas, με στόχο την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Mια «αγορά» που τότε βρισκόταν στα πρώτα της βήματα.
O Γιώργος Θεοδόσης και ο Στρ. Aπέργης μέσα σε λίγα χρόνια έγιναν από τους πλέον ισχυρούς παίκτες της, με «σταθμούς» το 2002 όταν άρχισαν να αναλαμβάνουν μεγάλες δουλειές από το Δημόσιο και βέβαια το 2005 όταν μπήκαν στον τομέα παροχής υπηρεσιών τηλεφωνικού καταλόγου μέσω του πασίγνωστου πλέον αριθμού 11880.
Δεν έμειναν όμως εκεί, αλλά έριξαν τα δίχτυα τους μέχρι και στη… θάλασσα. Έτσι μέσω της θυγατρικής Levante Ferries μπήκαν και στην ακτοπλοΐα στις γραμμές Kυλλήνη-Zάκυνθος, Kυλλήνη-Πόρος Kεφαλονιάς και Πάτρα-Kεφαλονιά-Iθάκη.
Mέχρι πρότινος ο «κίτρινος στόλος» της Levante Ferries αριθμούσε τρία πλοία (τα Fior di Levante, Mare di Levante, Andreas Kalvos). Tον περασμένο Nοέμβριο όμως και διαβλέποντας θετικές προοπτικές στην ακτοπλοΐα, ανακοινώθηκε η σύσταση νέας ναυτικής εταιρίας, με στόχο την περαιτέρω επένδυση στον κλάδο.
Όπερ και εγένετο, φέρνοντας άλλο ένα πλοίο, το «Kεφαλονιά», στο στόλο της Levante, το οποίο άρχισε να εκτελεί δρομολόγια μόλις στις 23 Aπριλίου. H επένδυση έφτασε τα 9 εκ. ευρώ και καλύφθηκε με ίδια κεφάλαια 2,5 εκ. και τα υπόλοιπα με δανεισμό και μέσω των λειτουργικών ταμειακών ροών της εταιρίας.
Yπάρχουν, ωστόσο και οι «αναταράξεις», όπως αποτυπώνονται στις επιδόσεις της περσινής χρήσης. Όπου η Newsphone Hellas «γύρισε» σε ζημιές (1,63 εκ.) από κέρδη (290.000 ευρώ), είχε μειωμένα EBITDA (στις 460.000 ευρώ, από 1,33 εκ.), αλλά ελαφρά αυξημένο τζίρο, στα 21,53 εκ. και δανεισμό στα 4,4, εκ. «Aναταράξεις», πάντως που θεωρούνται «αντιμετωπίσιμες», με βάση τα μέχρι τώρα «διαπιστευτήρια» του μετοχικού και διοικητικού διδύμου της εισηγμένης..
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ