Την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του έργου “Κανονικοποίηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού-Λουτρακίου με ηλεκτροκίνηση» (Α.Δ. 1509)” με την ολοκλήρωση του οποίου θα συνδεθεί το Λουτράκι με το βασικό σιδηροδρομικό δίκτυο, ανακοίνωσε η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ. Η προβλεπομένη δαπάνη του έργου, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό της Υπηρεσίας, ανέρχεται σε δώδεκα εκατ. ευρώ (12.000.000,00€) χωρίς αναθεώρηση και ΦΠΑ. Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και είναι εγγεγραμμένο στον ενάριθμο 2017ΣΕ07850000 της ΣΑΕ 078/5 του ΠΔΕ.
Η διενέργεια του διαγωνισμού έγινε στις 30/3/2018 και συμμετείχαν πέντε εργοληπτικές εταιρείες / Κοινοπραξίες. Ανάδοχος ανακηρύχτηκε η Κοινοπραξία με διακριτικό τίτλο «Κοινοπραξία Mυτιληναίος – Ξανθάκης» με μέση τεκμαρτή έκπτωση 47,82%, ήτοι, με συμβατικό οικονομικό αντικείμενο, το οποίο ανέρχεται στο ποσόν των 6.391.258,24 ευρώ.
Αντικείμενο του έργου είναι η μετατροπή της υφιστάμενης μονής μετρικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου σε κανονικού εύρους ηλεκτροκινούμενη γραμμή και η τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού, με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου και Αεροδρομίου.
Η συνολική προθεσμία περάτωσης όλων των κατασκευών, ήτοι των κατασκευών της περιόδου “Ερευνών – Μελετών – Κατασκευών” και παράδοσης στην ΕΡΓΟΣΕ ορίζεται από την Υπηρεσία ίση με δεκαοχτώ (18) ημερολογιακούς μήνες, με αφετηρία την ημέρα, που θα υπογραφεί η Σύμβαση. Μέσα στην προθεσμία αυτή θα έχουν ολοκληρωθεί πλήρως και θα έχουν αποδοθεί σε λειτουργία, τα οποιαδήποτε έργα περιλαμβάνονται στη Σύμβαση αυτή, σύμφωνα με τα Συμβατικά Τεύχη. Η συνολική διάρκεια του Χρόνου υποχρεωτικής συντήρησης (εγγύησης) των έργων ορίζεται ίση με τριανταέξι (36) μήνες.