Στα 350 εκατ. ο κύκλος εργασιών το 2018
Με κύκλο εργασιών 350 εκατ. ευρώ, έκλεισε η χρήση του 2018 για τον όμιλο Μουζενίδη, ενώ οι προοπτικές για το 2019, εμφανίζονται ευοίωνες, κυρίως λόγω των αυξημένων κρατήσεων στην Mouzenidis Travel, της θετικής πορείας της Ellinair και των αυξημένων πωλήσεων ακινήτων, από την Grekodom.
Σημαντική είναι η συνεισφορά του ομίλου Μουζενίδη στην ελληνική οικονομία και τον ελληνικό Τουρισμό. Συγκεκριμένα, το 2018 μέσω της δραστηριότητας του ομίλου εισέρρευσαν στην Ελλάδα 234 εκατ. , έναντι 208,5 εκατ. το 2017, ενώ για το 2019 αναμένεται περαιτέρω αύξηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τραπεζικός δανεισμός του ομίλου Μουζενίδη, είναι σχεδόν μηδενικός.
Σημαντική προτεραιότητα του ομίλου, αποτελούν τα BOMO Hotels, που αυτή την στιγμή αριθμούν 27 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Αρμενία (8 υπό την άμεση διαχείριση του ομίλου και 19, ενταγμένα στην αλυσίδα, 3 – 5 αστέρων) και επεκτείνονται με ταχύτατους ρυθμούς.
Ο όμιλος Μουζενίδη, αριθμεί 5 εταιρίες, απασχολεί περί τους 1.500 εργαζόμενους, έχοντας παρουσία εκτός από την Ελλάδα, μέσω στρατηγικών συνεργασιών, σε 16 ακόμη χώρες. Συγκεκριμένα ο όμιλος έχει παρουσία σε Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία, Λετονία, Εσθονία, Καζακστάν, Γεωργία, Αρμενία, Μολδαβία, Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία, Πολωνία, Ουγγαρία, Κύπρο και Αζερμπαϊτζάν.
Ο πρόεδρος του ομίλου Μουζενίδη, κ. Μπόρις Μουζενίδης δήλωσε: «Το 2019 θα είναι μια ακόμη χρονιά μεγέθυνσης για τις εταιρίες του ομίλου, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας, του ελληνικού τουρισμού, των τοπικών κοινωνιών, των εργαζομένων και των μετόχων, τουλάχιστον κατά 5%. Η εξέλιξη των κρατήσεων, σε μια δύσκολη και ευμετάβλητη χρονιά, δικαιώνει τις επενδύσεις μας, με ίδια κεφάλαια, στον τομέα των ξενοδοχείων, των αερομεταφορών και του travel. Όντας ο μεγαλύτερος ελληνικός tour operator στην Ανατολική Ευρώπη, και με σημαντική παρουσία και σε άλλες αγορές, η ευθύνη μας είναι μεγάλη για την πρόοδο του ελληνικού τουρισμού, ο οποίος αποτελεί την βασική οικονομική δραστηριότητα της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μας, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα και μονόδρομο για εμάς, συμβάλλοντας στην διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό».