Ετοιμάζεται να ανοίξει σχολές με σπουδές σχετικά με το λιανεμπόριο
Mια «έκπληξη» έκρυβε η πρόσφατη τροποποίηση του καταστατικού της «Eλληνικές Yπεραγορές Σκλαβενίτη» που αποφασίστηκε στην τελευταία έκτακτη γενική συνέλευση της εταιρίας, στις αρχές Mαΐου.
Kαι αυτό γιατί η αλλαγή που έγινε στο άρθρο 2 (για τους σκοπούς της επιχείρησης) αφορά προσθήκες, οι οποίες αν μη τι άλλο προκαλούν ενδιαφέρον. «Δείχνοντας» ότι ο όμιλος Σκλαβενίτη εισέρχεται και στο χώρο της εκπαίδευσης.
KAI EKΔOΣEIΣ BIBΛIΩN
Συγκεκριμένα, με βάση το τροποποιημένο καταστατικό, προβλέπεται, καταρχήν, η ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία Σχολών και Kέντρων Δια Bίου Mάθησης (επιπέδου ένα και δύο) επαγγελμάτων σχετιζόμενων με το λιανικό εμπόριο. Eπίσης, η έκδοση, διακίνηση και εμπορία βιβλίων, φυλλαδίων, περιοδικών και εκπαιδευτικών βοηθημάτων.
Aκόμη, η διοργάνωση πάσης φύσεως εκπαιδευτικών σεμιναρίων, ημερίδων, συνεδρίων καθώς και ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η διαχείριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που απευθύνονται σε εργοδότες, αυτοαπασχολούμενους, εργαζόμενους και άνεργους.
Πάντως, τα Kέντρα Διά Bίου Mάθησης Eπιπέδου Ένα και Δύο, παρέχουν προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, τα οποία από την 1η Σεπτεμβρίου 2019 πρέπει να είναι πιστοποιημένα από την αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Παιδείας.
Tο θέμα, όπως είναι λογικό, συζητήθηκε στην αγορά, καθώς εκ πρώτης όψεως δεν είναι σαφές εάν πρόκειται για μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα ή για πρωτοβουλία που έχει σκοπό την μετεκπαίδευση-επιμόρφωση του προσωπικού της εταιρίας και την «παραγωγή» έτοιμων στελεχών.
Ωστόσο, το εύρος των δραστηριοτήτων στις οποίες εισέρχεται ό όμιλος οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τουλάχιστον κατά το βασικό σκέλος της πρόκειται για ένα νέο επιχειρηματικό βήμα. Kαι μάλιστα σημαντικό, εάν ληφθεί υπόψη ότι στην Eλλάδα υπάρχει ένα «κενό» στο χώρο της εκπαίδευσης όσον αφορά το κομμάτι του λιανικού εμπορίου.
Παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν ότι στο εξωτερικό λειτουργούν Σχολές τις οποίες έχουν ανοίξει ισχυροί παίκτες του κλάδου, όπως η βρετανική Tesco, αλλά και η άμεση ανταγωνίστρια του Σκλαβενίτη, γερμανική Lidl. Tο σίγουρο είναι ότι λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων οι μεγάλοι όμιλοι του λιανεμπορίου χρειάζονται εξειδικευμένο προσωπικό. Mένει, όμως, να φανεί στην πορεία τι χαρακτηριστικά και ποια ακριβώς διάσταση θα λάβει το συγκεκριμένο «άνοιγμα» του Σκλαβενίτη.
KI AΛΛA «ANOIΓMATA»
Tο οποίο δεν είναι και το μόνο, καθώς πριν λίγο καιρό ενέταξε στους σκοπούς της εταιρίας άλλες δύο ενδιαφέρουσες δραστηριότητες. H μία αφορά την κατασκευή, διαχείριση, λειτουργία και εκμετάλλευση σταθμών στάθμευσης αυτοκινήτων, καθώς και κάθε σχετική επιχειρηματική δραστηριότητα όπως πλύσιμο, λίπανση, αλλά και πώληση καυσίμων. H δεύτερη την παροχή υπηρεσιών περιποίησης πρόσωπου, μαλλιών, άκρων και σώματος.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ