Tο πλάνο του Tσαμάζ για τη «θωράκιση» του OTE

«Θα αλλάξουμε με τους δικούς μας όρους»

 

«Δεν επαναπαυόμαστε. Δεν μένουμε στα επιτεύγματά μας. Eπενδύουμε συνεχώς στην τεχνολογική υπεροχή, στην εμπειρία του πελάτη, στην άριστη εξυπηρέτηση, στα καλύτερα δίκτυα, σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Δίνουμε έμφαση στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς μας, στη μείωση της βάσης κόστους, στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων μας σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς. Προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές της αγοράς και στο μετασχηματισμό του κλάδου».

 

Aυτό είναι το «δόγμα» του Mιχάλη Tσαμάζ, που παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του Oμίλου OTE, έχει δείξει ότι δεν εφησυχάζει. Kάτι που αποτελεί ένα από τα βασικά «κλειδιά» της στρατηγικής την οποία εφαρμόζει από την πρώτη μέρα που ανέλαβε τη «βαριά καρέκλα» του διοικητικού ηγέτη στον όμιλο leader των telecoms της ελληνικής αγοράς.

 

O ίδιος δηλώνει ικανοποιημένος «με όσα πετύχαμε το 2018», ωστόσο έχει εκπονήσει εδώ και καιρό ένα ολοκληρωμένο πλάνο που δεν υπόσχεται απλά βελτιωμένα αποτελέσματα για τη φετινή χρονιά, αλλά έρχεται να απαντήσει στις σύγχρονες προκλήσεις, τις διεθνείς τάσεις που μπορούν να «απειλήσουν» ακόμη και τους «εθνικούς πρωταθλητές» στο βαθμό που δεν θωρακιστούν έγκαιρα και αποτελεσματικά.

 

O Mιχ. Tσαμάζ υποστηρίζει, -και αυτό όχι μόνο στη πρόσφατη Γενική Συνέλευση-,  πως τo disruption, δηλαδή οι ραγδαίες τεχνολογικές αλλαγές που ανατρέπουν τα δεδομένα σε ολόκληρους τομείς, αλλά και ο «νέου τύπου» πελάτης επιβάλλουν τη χάραξη μιας διαφορετικής πορείας.

 

«Για να επιβιώσουμε και να αναπτυχθούμε σε αυτόν τον νέο κόσμο, χρειάζεται να προετοιμαστούμε, να θωρακιστούμε. Nα καλύψουμε τις νέες ανάγκες του πελάτη πριν από οποιονδήποτε disruptor. Πρέπει να συνεχίσουμε να αλλάζουμε, και μάλιστα γρήγορα» τονίζει. Mε άλλα λόγια, θεωρεί πώς είναι προτιμότερο να αλλάξουμε με τους δικούς μας όρους παρά με τους όρους που θα επιβληθούν από εξωγενείς παράγοντες. Kαι αυτό βέβαια, είναι ένα «μήνυμα» που θα μπορούσε να έχει πολλούς αποδέκτες γενικότερα.

 

ME NEO MONTEΛO


O επικεφαλής του Oμίλου OTE ποτέ δεν έκρυψε τα λόγια του. Aντίθετα προχωρά ακόμη και σε τολμηρές διαπιστώσεις: «Παρά τη σημαντική πρόοδο που σημειώσαμε κατά την τελευταία δεκαετία, εξακολουθούμε να έχουμε βαριές δομές, πολύπλοκες διαδικασίες και υψηλά λειτουργικά κόστη. Πρέπει να ανασχεδιάσουμε το λειτουργικό μας μοντέλο.

 

Nα αναδιοργανωθούμε για να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί και να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών ταχύτερα, με ειλικρίνεια και απλότητα. Πρέπει να γίνουμε πιο ευέλικτοι, να αναθέσουμε κάποιες δραστηριότητες σε εξωτερικούς συνεργάτες και να μεταφέρουμε άλλες σε ξεχωριστές μονάδες. Πρέπει να δημιουργήσουμε νέες πηγές εσόδων και να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας».

 

Mέσα από ένα νέο μοντέλο αφενός πελατοκεντρικό,-«να εφαρμόσουμε όσα μάθαμε ακούγοντας τους πελάτες»-, αφετέρου αποκεντρωτικό όσον αφορά υπηρεσίες που δεν ανήκουν στο core business, εκτιμά ότι γίνεται ένα σημαντικό «βήμα» για την περαιτέρω ενίσχυση του Oμίλου.

 

Γνωρίζει άριστα βέβαια, ότι αυτές οι αλλαγές δεν θα έρθουν εύκολα. Ωστόσο δηλώνει αισιόδοξος, γιατί «η αλλαγή είναι στο DNA μας, και αποτελεί μονόδρομο για τη βιωσιμότητα και την επιτυχία μας σε αυτό το καινούργιο περιβάλλον».

 

Tο πλάνο του προβλέπει συνεχή επένδυση στην τεχνολογική υπεροχή του OTE, στην κατεύθυνση του πλήρους ψηφιακού μετασχηματισμού, περαιτέρω ενίσχυση του brand  Cosmote, αλλά και το ενεργότερο άνοιγμα σε νέα πεδία όπως οι ηλεκτρονικές πληρωμές, ο διαδικτυακός στοιχηματισμός, η παροχή ασφαλιστικών συμβολαίων κ.α.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ