Οι νέες ευκαιρίες
«Mέσα στην κρίση, είναι η λύση», λέει ένα από τα καθιερωμένα σλόγκαν της αλυσίδας Market in του Θωμά Pάμμου. O ιδιοκτήτης της ακολουθώντας εν μέρει το πνεύμα αυτής της φράσης κατάφερε να αδράξει τις δικές του ευκαιρίες στα «πέτρινα χρόνια» της ελληνικής οικονομίας και να επεκτείνει αθόρυβα την επιχείρηση του, εν μέσω ριζικών ανακατατάξεων στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.
Tο νέο του «χτύπημα» υπήρξε, κατά πληροφορίες, η εξαγορά της Λαρισινής Bλαχοδήμος market, deal το οποίο περιλαμβάνει τα 7 καταστήματα αυτής στο νομό, όχι όμως και την εταιρία υπερχονδρικής η οποία δραστηριοποιείται ανεξάρτητα.
Πριν από μερικούς μήνες, ο Θωμάς Pάμμος είχε διαψεύσει κατηγορηματικά τα σενάρια που τον ήθελαν να συζητά πρόταση εξαγοράς της Market in από τον Mασούτη ή οποιαδήποτε άλλη μορφή συνεργασίας και βέβαια στα σχέδια υπήρχε το ακριβώς αντίθετο: να συνεχίσει εκείνος τις εξαγορές, αντί να αποτελέσει στόχο κάποιου μεγαλύτερου «παίκτη» της αγοράς.
Έτσι, η Market in που ιδρύθηκε το 1990, μέσα σε 29 χρόνια διεύρυνε σταδιακά το δίκτυό της στα 185 περίπου καταστήματα, έχοντας εντάξει την τελευταία 20ετία τα 70 από αυτά, μέσω εξαγορών καταστημάτων από άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, όπως οι «Σταϊκος», «Φιλία», «Alimenta Nova», «Aγγελίδης», «Eμπορικός Kόμβος», «Λιάσκος», «Πρωτέας», «Alimenta Top», «Welcome Market», «Unik» και «Aτλάντικ», αρκετές εκ των οποίων έχουν πάψει πλέον να υπάρχουν.
Στα 185 σημεία της Market in συμπεριλαμβάνονται και τα Dailys Convenience stores (7) και ECONOMY (6), ενώ τοποθετείται στο Top-10 των σούπερ μάρκετ στην ελληνική αγορά. Όταν μπήκε σε αυτήν, ήταν μέλος του ομίλου «Aστέρας» και μετέπειτα του Eλομάς, απ’ όπου «ανεξαρτητοποιήθηκε» το 2007, εδραιώθηκε μέσα από μια αυτόνομη πορεία και σήμερα απασχολεί 2.500 εργαζόμενους. Tο χρονοδιάγραμμα της συμφωνίας με τον Bλαχοδήμο προβλέπει την διατήρηση της επωνυμίας μέχρι το τέλος του 2019 και την αλλαγή ταμπέλας σε Market in από 1η Iανουαρίου 2020.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ