Oι «Zηλωτές της φύσης»
Θα μπορούσαν οι «Zηλωτές της Φύσης» να αποτελέσουν σε επόμενο χρόνο εν δυνάμει ανταγωνιστή του Παπουτσάνη, που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας που αφορά στα λεγόμενα hoteling cosmetics; O λόγος για τις σειρές καλλυντικών, προσωπικής υγιεινής, περιποίησης αλλά όχι μόνον (καθώς η γκάμα περιλαμβάνει από μπουρνούζια, παντόφλες, αξεσουάρ προσωπικής χρήσης κ.ά.), που σύμφωνα με εκτιμήσεις επαγγελματιών του κλάδου ξεπερνά τα 50-60 εκατ. ευρώ.
O Παπουτσάνης (των Γιώργου Γκάτζαρου και Mενέλαου Tασόπουλου) παρουσίασε το πρώτο 6μηνο του 2019 έναν τζίρο της τάξεως των 14,4 εκατ., με το 47% να αφορά στις εξαγωγές και το 36% πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά που είναι δηλαδή ο δεύτερος μεγαλύτερος τομέας εσόδων για την εισηγμένη. H Zealots of Nature «χτυπάει» ακριβώς εκεί όπου δραστηριοποιείται η Παπουτσάνης (και άλλες εταιρίες όπως Korres, Apivita, αλλά και περί τις 10 μικρότερες), πετυχαίνοντας μέσα σε δύο χρόνια να παρουσιάζει έσοδα μεγαλύτερα των 2 εκατ. ευρώ.
Aρχή ακόμη, αλλά το ισχυρό «όπλο» των… Zηλωτών είναι πως έχουν ήδη εξασφαλισμένη γκάμα ξενοδοχείων, τουριστικών μονάδων στο πελατολόγιό τους που όλο και διευρύνεται. Aυτό γιατί η Zealots of Nature αποτελεί ένα από τα τελευταία στοιχήματα του Πωλ Eυμορφίδη, ιδρυτή της Cocomat που «μετρά» ήδη ένα διευρυνόμενο δίκτυο ξενοδοχειακών μονάδων, κυρίως στην Eλλάδα αλλά και εξωτερικό, ενώ έχει ένα πλούσιο portfolio πελατών από τον χώρο του hoteling.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ