Σαράντης: Εξαγορά του πολωνικού brand Luksja

Στην εξαγορά των προϊόντων Luksja που διαθέτουν σημαντική παρουσία στην Πολωνική αγορά προϊόντων προσωπικής φροντίδας προχώρησε έναντι 9,222 εκατ. GBP η Σαράντης.

 

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση ο Όμιλος Σαράντη υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση του σήματος  Luksja που ανήκε μέχρι τώρα στην εταιρεία PZ Cussons Plc. Η εξαγορά τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

 

Τα προϊόντα  Luksja είναι ευρέως γνωστά και βραβευμένα, ενώ διαθέτουν 30 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Πολωνία στην κατηγορία bath & shower, κατέχοντας ηγετική θέση στις υποκατηγορίες σαπουνιού (bar & liquid) και αφρόλουτρου.

 

Τα προϊόντα  Luksja είναι ιδιαιτέρως αναγνωρισμένα στην αγορά για την υψηλή τους ποιότητα, τα μοναδικά αρώματα, καθώς και την συνεχή ροή νέων προϊοντικών λανσαρισμάτων τα οποία ανταποκρίνονται στις τάσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

 

Οι πωλήσεις των προϊόντων  Luksja κατά το 2018 ανήλθαν 16 εκ. ευρώ.

 

Το τίμημα της εξαγοράς διαμορφώθηκε σε 9,222 εκατ. GBP και χρηματοδοτήθηκε από τα διαθέσιμα του Ομίλου.

 

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Όμιλος Σαράντη θα καταστεί ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος σημάτων της PZ Cussons που σήμερα διανέμονται στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Morning Fresh, Carex, Original Source κ.α.

 

Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από την δραστηριότητα αυτή ανέρχονται σε περίπου 6 εκατ. ευρώ.

 

Σημειώνεται ότι για την ανάληψη της αντιπροσωπείας ο Όμιλος δεν χρειάστηκε να καταβάλει κάποια δαπάνη.

 

Η εξαγορά αυτή, πλήρως ευθυγραμμισμένη με την στρατηγική του Ομίλου, ταιριάζει απόλυτα με το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό του, ισχυροποιεί την θέση του ως ηγετική εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων και υποστηρίζει περαιτέρω την γεωγραφική του παρουσία στην αγορά που δραστηριοποιείται.

 

Επιπρόσθετα, το Luksja προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω επέκτασης σε γειτονικές υποκατηγορίες στην αγορά της προσωπικής περιποίησης.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ