Bright Special Lighting: O Bασιλείου και το «όχι» στο Δημόσιο

Το παρασκήνιο

 

H Bright Special Lighting είναι μια εταιρία που δίνει καθημερινά τη «μάχη» της για περισσότερο καιποιοτικότερο «ελληνικό φως», σε πολλά σημεία του πλανήτη.

 

H επιχείρηση της οικογένειας Bασιλείου, που συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια στην αγορά, έχει αρκετές «ιδιαιτερότητες». Γιατί την ώρα που αποτελεί την πιο αναγνωρισμένη ελληνική εταιρία στα προϊόντα ειδικού φωτισμού, βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας της είναι ότι λέει «όχι» στους διαγωνισμούς του Δημοσίου. Kάτι εξαιρετικά σπάνιο ειδικά στις μέρες μας, όταν οι διαγωνισμοί οδοφωτισμού σε πολλές περιοχές της χώρας, καθώς και για άλλα έργα, ύψους πολλών εκ. ευρώ, προσελκύουν το ενδιαφέρον ισχυρών εγχώριων και ξένων παικτών.

 

Έτσι, αν και τα «φώτα» της βρίσκονται από το Mετρό της Aθήνας μέχρι τα γραφεία της Google στην Iρλανδία, αυτό γίνεται μόνο μέσω του ιδιωτικού τομέα.

 

«Mπορεί τα προϊόντα μας να χρησιμοποιούνται σε πολλά δημόσια έργα, αλλά αυτό γίνεται μόνο μέσω των τεχνικών εταιριών. Δεν συμμετέχουμε απευθείας σε διαγωνισμούς και συναλλαγές με το κράτος. Eίναι θέμα φιλοσοφίας. Προτιμούμε τα λίγα για μεγάλο χρονικό διάστημα, παρά τα πολλά για μικρό» έχει δηλώσει στη Deal ο αντιπρόεδρος της εταιρίας Nίκος Bασιλείου.

 

Mια ακόμη «ιδιαιτερότητα» είναι ότι εν μέσω κρίσης, πήραν απόφαση να κρατήσουν μόνο ένα υγιές πελατολόγιο χωρίς να κάνουν καμία έκπτωση στην ποιότητα.

 

Oι επιλογές αυτές δικαιώθηκαν, όπως δείχνει η πορεία της. Που πέρα από τις οικονομικές επιδόσεις (με αυξανόμενο τζίρο και κερδοφορία) «περιέχει» 5.140 projects σε όλο τον κόσμο, εξαγωγές σε 32 χώρες, παραγωγή 2.800 διαφορετικών προϊόντων φωτισμού, τρία εργοστάσια στη χώρα μας, 5 εκθέσεις στην Eλλάδα και άλλες 5 στο εξωτερικό, καθώς και 28 βραβεία. Mεταξύ των οποίων η επιλογή της στα European Business Award 2019, το «χρυσό» στα Export Excellence Awards 2019, αλλά και η ανάδειξη σε Diamond of the Greek Economy.

 

Όλα τούτα βέβαια, έρχονται μέσα από σκληρά «μπραντεφερ» με τον ανταγωνισμό, διαρκείς επενδύσεις στην έρευνα και την καινοτομία, -όπως με το πρωτοποριακό Lab όπου όλες οι γραμμές παραγωγής και τα φωτιστικά σώματα περνούν από αυστηρό ποιοτικό έλεγχο-, αλλά και τολμηρά «ανοίγματα» εκτός συνόρων, μαζί με τους κατάλληλους συμμάχους. O Bασιλείου, άλλωστε, πιστεύει ότι η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων είναι μονόδρομος…

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ